-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Padł mi akumulator ...
Date: Thu, 02 Feb 2012 11:27:10 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 67
Message-ID: <jgdp2t$c11$1@inews.gazeta.pl>
References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl>
<jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
<jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
<jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
<c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
<o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
<jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
<jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
<jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8vad$o8v$1@inews.gazeta.pl>
<jg96dj$g4v$1@mx1.internetia.pl> <jgavvm$8oe$1@inews.gazeta.pl>
<jgcn7b$p18$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1328179101 12321 193.22.28.4 (2 Feb 2012 10:38:21 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Feb 2012 10:38:21 +0000 (UTC)
X-User: yansvanhorn
In-Reply-To: <jgcn7b$p18$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
Thunderbird/9.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2431040
[ ukryj nagłówki ]On 2012-02-02 02:00, kakmar wrote:
> Dnia 01.02.2012 Marcin 'Yans' Bazarnik<g...@...lesie> napisał/a:
>>
>> Postawmy sprawę zatem inaczej: gdyby na stacji było dziadowskie paliwo i
>> zakładając, że tankuje na niej więcej niż JEDNA osoba (a skoro jest to
>> Shell to najpewniej setki/tysiące osób dzienne) to ZDECYDOWANA większość
>> powinna mieć problemy, nie uważasz ? Zakładając, że jest więcej niż
>> jedna taka stacja, to szybko zrobiłaby się z tego afera.
>>
> Upraszczasz albo nie wiesz. W zbiornikach mieszanin węglowodorów, znacznie
> większych niż zwyczajowe pół litra, potrafią dziać się różne rzeczy.
> W teoretycznie niesprzyjających warunkach może się zdarzyć że 99.99%
> odjedzie z pod pompy zadowolonych a Tobie się źle trafi. Na dobrej
stacji,
> na której nikt nic nie kombinuje. A zbiornik i zawartość spełnia PN.
> Niby nie powinno, ale może i czasem się zdarza.
Tzn. co konkretnie się dzieje, że n-ty z kolejki tankuje paliwo, które
się żeluje ? Podaj jakieś przykłady - ciekawy jestem.
>> Oczywistym jest, że nigdy i w niczym nie ma pewności. Natomiast jak
>> uważasz.. jakie jest prawdopodobieństwo zatankowania żelującego się
>> paliwa ? określ liczbowo.
>
> Jest bardzo małe, ale możliwe. Przy odrobinie niefarta, zdarzyć się może,
> że zalejesz cięższe frakcje, i/lub z większą zawartością wody czy innych
> zanieczyszczeń.
No właśnie.. do tego właśnie zmierzam: jest _BARDZO_ małe.. zatem o czym
dyskutujemy ? W sprawnym samochodzie, nieodpalenie z powodu kiepskiego
paliwa jest bardzo mało prawdopodobne.
>>>>>> A skoro zdarza się bardzo rzadko to jaki sens o tym dyskutować
>>>>>> ? Teoretycznie w "oku" dystrybutora powinno dać się
>>>>>> zaobserwować mętność.
>
> Niezła brednia. I życzę dalszego szczęścia w błogiej nieświadomości.
Błogiej nieświadomości czego ?
Czy zrozumiałeś słowo: teoretycznie ? Uważasz, że to niemożliwe aby
zobaczyć zmętnienie ? Czy to boli zerknąć na to "oko" przed
zatankowaniem - ja wcale nie twierdzę, że to Cię napewno uchroni, ale
napewno nie zaszkodzi.
A może lepiej modlić się aby złośliwe węglowodory nie ustawiły się w
podziemnym zbiorniku tak, że akurat Tobie zatankują się do baku i
zablokują układ paliwowy ?
>> Aż dziw bierze, że inni z tej stacji odjechali :-) Czy też byłeś jedynym
>> tankującym ON ? :-)
>> Samochód jeździ, tzn. że wszystko działa jak należy - dawno większej
>> bzdury nie słyszałem :-)
>
> Po prostu wyciągasz błędne wnioski na podstawie uproszczonego zestawu
> informacji. Sytuacja którą opisał Futrzak, (czy jak mu tam (którego nie
> lubię, za skrajną demagogię, i zupełny brak szacunku dla logiki)) jest
> niestety możliwa. Mało prawdopodobna i rzadko się zdarza, ale możliwa.
A czy ja mówię, że jest niemożliwe ? Ja pytam o prawdopodobieństwo.. bo
znacznie większe jest tego, że ktoś ma spieprzony samochód i w wyniku
połączenia tego faktu z niską temperaturą może nie udać mu się
odpalić... np: zebrana woda w filtrze paliwa, na dnie baku przy pompie itp.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 02.02.12 20:30 kakmar
- 02.02.12 22:05 Marcin 'Yans' Bazarnik
- 02.02.12 23:05 Adam Płaszczyca
- 02.02.12 23:06 Adam Płaszczyca
- 02.02.12 23:06 Adam Płaszczyca
- 03.02.12 01:39 to
- 03.02.12 07:18 Gabriel'wilk
- 03.02.12 07:33 MarcinJM
- 03.02.12 09:23 J.F
- 03.02.12 09:25 J.F
- 03.02.12 09:51 J.F
- 03.02.12 09:53 Bydlę
- 03.02.12 11:23 AZ
- 03.02.12 13:35 Nex@pl
- 03.02.12 14:07 Chris
Najnowsze wątki z tej grupy
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
Najnowsze wątki
- 2024-11-24 Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- 2024-11-22 OC - podwyżka
- 2024-11-22 wyszedł z domu bez buta
- 2024-11-22 Bieda hud.
- 2024-11-24 DS1813-10 się psuje
- 2024-11-23 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-11-23 Szczecin => QA Engineer <=
- 2024-11-23 Warszawa => SEO Specialist (15-20h tygodniowo) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-22 Warszawa => DevOps Specialist <=
- 2024-11-22 Kraków => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-22 Warszawa => Infrastructure Automation Engineer <=
- 2024-11-22 Warszawa => Presales / Inżynier Wsparcia Technicznego IT <=