eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ...Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Thu, 02 Feb 2012 11:27:10 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 67
    Message-ID: <jgdp2t$c11$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
    <jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
    <jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
    <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8vad$o8v$1@inews.gazeta.pl>
    <jg96dj$g4v$1@mx1.internetia.pl> <jgavvm$8oe$1@inews.gazeta.pl>
    <jgcn7b$p18$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328179101 12321 193.22.28.4 (2 Feb 2012 10:38:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Feb 2012 10:38:21 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <jgcn7b$p18$1@inews.gazeta.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2431040
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-02-02 02:00, kakmar wrote:
    > Dnia 01.02.2012 Marcin 'Yans' Bazarnik<g...@...lesie> napisał/a:
    >>
    >> Postawmy sprawę zatem inaczej: gdyby na stacji było dziadowskie paliwo i
    >> zakładając, że tankuje na niej więcej niż JEDNA osoba (a skoro jest to
    >> Shell to najpewniej setki/tysiące osób dzienne) to ZDECYDOWANA większość
    >> powinna mieć problemy, nie uważasz ? Zakładając, że jest więcej niż
    >> jedna taka stacja, to szybko zrobiłaby się z tego afera.
    >>
    > Upraszczasz albo nie wiesz. W zbiornikach mieszanin węglowodorów, znacznie
    > większych niż zwyczajowe pół litra, potrafią dziać się różne rzeczy.
    > W teoretycznie niesprzyjających warunkach może się zdarzyć że 99.99%
    > odjedzie z pod pompy zadowolonych a Tobie się źle trafi. Na dobrej
    stacji,
    > na której nikt nic nie kombinuje. A zbiornik i zawartość spełnia PN.
    > Niby nie powinno, ale może i czasem się zdarza.

    Tzn. co konkretnie się dzieje, że n-ty z kolejki tankuje paliwo, które
    się żeluje ? Podaj jakieś przykłady - ciekawy jestem.

    >> Oczywistym jest, że nigdy i w niczym nie ma pewności. Natomiast jak
    >> uważasz.. jakie jest prawdopodobieństwo zatankowania żelującego się
    >> paliwa ? określ liczbowo.
    >
    > Jest bardzo małe, ale możliwe. Przy odrobinie niefarta, zdarzyć się może,
    > że zalejesz cięższe frakcje, i/lub z większą zawartością wody czy innych
    > zanieczyszczeń.

    No właśnie.. do tego właśnie zmierzam: jest _BARDZO_ małe.. zatem o czym
    dyskutujemy ? W sprawnym samochodzie, nieodpalenie z powodu kiepskiego
    paliwa jest bardzo mało prawdopodobne.

    >>>>>> A skoro zdarza się bardzo rzadko to jaki sens o tym dyskutować
    >>>>>> ? Teoretycznie w "oku" dystrybutora powinno dać się
    >>>>>> zaobserwować mętność.
    >
    > Niezła brednia. I życzę dalszego szczęścia w błogiej nieświadomości.

    Błogiej nieświadomości czego ?

    Czy zrozumiałeś słowo: teoretycznie ? Uważasz, że to niemożliwe aby
    zobaczyć zmętnienie ? Czy to boli zerknąć na to "oko" przed
    zatankowaniem - ja wcale nie twierdzę, że to Cię napewno uchroni, ale
    napewno nie zaszkodzi.

    A może lepiej modlić się aby złośliwe węglowodory nie ustawiły się w
    podziemnym zbiorniku tak, że akurat Tobie zatankują się do baku i
    zablokują układ paliwowy ?

    >> Aż dziw bierze, że inni z tej stacji odjechali :-) Czy też byłeś jedynym
    >> tankującym ON ? :-)
    >> Samochód jeździ, tzn. że wszystko działa jak należy - dawno większej
    >> bzdury nie słyszałem :-)
    >
    > Po prostu wyciągasz błędne wnioski na podstawie uproszczonego zestawu
    > informacji. Sytuacja którą opisał Futrzak, (czy jak mu tam (którego nie
    > lubię, za skrajną demagogię, i zupełny brak szacunku dla logiki)) jest
    > niestety możliwa. Mało prawdopodobna i rzadko się zdarza, ale możliwa.

    A czy ja mówię, że jest niemożliwe ? Ja pytam o prawdopodobieństwo.. bo
    znacznie większe jest tego, że ktoś ma spieprzony samochód i w wyniku
    połączenia tego faktu z niską temperaturą może nie udać mu się
    odpalić... np: zebrana woda w filtrze paliwa, na dnie baku przy pompie itp.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: