  • Data: 2012-02-03 09:23:29
    Temat: Re: żelowy czy tradycyjny?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriel'wilk'" napisał w
    >Skoro już powstał wątek o akumulatorach, to mam jedno pytanie - czy
    >warto dołożyć i kupować akumulator żelowy czy raczej pozostać przy
    >tradycyjnym?

    A to zelowy do samochodow ?
    Jakie masz napiecie ladowania ? Zelowe zasadniczo nie lubia ponad
    ~13.8V - przy wiekszym gaz sie wydziela, a z zelu nie bardzo ma jak
    uciec ... no chyba ze cos wymyslili.

    W ogolnosci - chyba nie warto - zwykly tez dobrze dziala, wiec po co
    przeplacac. Chyba ze to jakas ekstremalna terenowka, co ma przechyly
    po 50 stopni, albo rajdowka ..

    J.