  • Data: 2012-02-03 09:53:12
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-01 20:38:01 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > A co rozumiesz jako jakość akumulatora?

    No... że działa. Długo. W sposób niewymagający obsługi.

    > Bo dla mnie czas działania jest
    > jedynym czynnikiem charakteryzującym wartość użytkową akumulatora.

    Czyli się zgadzamy, że ten długo i niezawodnie działający, jest lepszy.

    > Mam w dupie
    > czy on jest zielony albo niebieski.

    Ja też, ale przypominam, że kolory ty wprowdziłeś do dyskusji. :-)

    > Nie masz racji że jak szary padnie po 5
    > latach a kolorowy po dziesięciu ( gdzie ty taki akumulator teraz znajdziesz?)
    > to stosunek jakości do ceny tego droższego będzie wyższy.

    Będzie, bo ten kolorowy dłużej (co sam uznaleś na najważniejesze!) działał.

    > A jak kupisz drogi
    > akumulator i sprzedasz po trzech latach samochód to ktoś Ci za niego dołoży
    > chociaż na piwo.

    Tego nie rozumiem, bo od dawna uważam dziennikarzełków brzedzących w
    mediach o tzw. utracie wartości i rzekomej nieopłacalności kupowania
    czegokolwiek do samochodu, który kiedyś się sprzeda, za idiotów.
    Używam, to kupuję. Sprzedaję? Widocznie miałem powód.
    Tylko oni (dziennikarzełki) wciąż usiłują mnie przekonać, że gdy
    świadomie kupiłem samochód znając bilans zysków i kosztów, że rzekomo
    tracę...
    :)

    --
    Bydlę