eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPadł mi akumulator ...Re: Padł mi akumulator ...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 15:42:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 99
    Message-ID: <jg8vad$o8v$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jg66il$ltv$1@news.dialog.net.pl> <jg679r$hk9$1@inews.gazeta.pl>
    <jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
    <jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
    <jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
    <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    NNTP-Posting-Host: 193.22.28.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1328021645 24863 193.22.28.4 (31 Jan 2012 14:54:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 31 Jan 2012 14:54:05 +0000 (UTC)
    X-User: yansvanhorn
    In-Reply-To: <jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2430469
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2012-01-31 14:59, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2012-01-31 13:51, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >> On 2012-01-31 13:09, Artur Maśląg wrote:
    >>> W dniu 2012-01-31 11:49, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>>> On 2012-01-31 11:37, Artur Maśląg wrote:
    >>>>> W dniu 2012-01-31 11:21, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    >>>>>> On 2012-01-31 10:31, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>>>> Dnia 31-01-2012 o 10:12:34 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>>>> napisał(a):
    >>>>>>>
    >>>>>>>> On 2012-01-31 09:50, Tomasz Gorbaczuk wrote:
    >>>>>>>>> Dnia 31-01-2012 o 09:10:33 Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    >>>>>>>>> napisał(a):
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> On 2012-01-30 23:50, Adam Płaszczyca wrote:
    >>>>>>>>>>> Dnia Mon, 30 Jan 2012 22:41:45 +0100, szufla napisał(a):
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>> Mowa o sprawnym samochodzie.
    >>>>>>>>>>>> Ja jezdze na bardzo krotkich dystansach. Co chwila odpalam, a
    >>>>>>>>>>>> maksymalne V
    >>>>>>>>>>>> ladowania mam 13,9.
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>> No i?
    >>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>> Na rozruch idzie, załóżmy 10Ah.
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Że przepraszam ile ???!!!
    >>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>> Mi się wydawało, że jednak coś w stylu: 50-100a przez 10s (świece
    >>>>>>>>>> żarowe, ogrzewanie filtra paliwa, pompa paliwa) + np. 200-600A
    >>>>>>>>>> przez
    >>>>>>>>>> 1-2s. Co daje...
    >>>>>>>>>
    >>>>>>>>> A co będzie jak trzeba zakręcić przez 20 - 30s bo się trochę
    >>>>>>>>> parafiny w
    >>>>>>>>> filtrze wytrąciło, a ten jak na złość bez podgrzewania?
    >>>>>>>>
    >>>>>>>> Ja pisze, o sprawnym samochodzie.
    >>>>>>>
    >>>>>>> A co wytrącanie parafiny ma wspólnego ze stanem technicznym auta? -
    >>>>>>> trfisz na dziadowską stację i masz problemy.
    >>>>>>
    >>>>>> Tankując na "dziadowskiej stacji" sam prosisz się o problemy.
    >>>>>
    >>>>> ROTFL - Shell to pewnie jedna z tych dziadowskich stacji.
    >>>>
    >>>> Musisz być chyba ekspertem w wyszukiwaniu tych stacji :-)
    >>>
    >>> Ja? Jak człowiek długo żyje to może trafić na różne ciekawostki.
    >>> Zresztą skąd ta sugestia o wyszukiwaniu, skoro nie masz zielonego
    >>> pojęcia ile razy miało to miejsce?
    >>
    >> Ponieważ przypadek tankowania paliwa które zamienia się w parafinę nie
    >> zdarza się częściej niż bardzo rzadko - chyba, że ktoś jest wprawny w
    >> szukaniu takich stacji.
    >
    > Znowu to samo - masz prosty przykład, że niedziadowskie stacje nie
    > są wcale gwarantem paliwa, z którego się nie wytrąci parafina.
    > Przyjmujesz błędne założenia.

    Ja i wiele osób tankuje i zdecydowana większość problemów nie ma.. ale
    nie.. to złe stacje są... dziadowskie paliwo sprzedają... :-)

    >> A skoro zdarza się bardzo rzadko to jaki sens o
    >> tym dyskutować ? Teoretycznie w "oku" dystrybutora powinno dać się
    >> zaobserwować mętność.
    >
    > Ty sobie chyba żartujesz - obserwować "oko" dystrybutora i po tym
    > oceniać jakość paliwa?

    Skąd wniosek: oko - jakość paliwa ? Znowu majaczysz ? :-)

    Nie: oko - mętność - wytrącanie parafiny.

    >> Kolejna sprawa... skoro jest -25C, to co komu szkodzi użyć depresatora.
    >
    > Wczoraj było -10, był grudzień i paliwo od dawna miało obowiązek
    > być "zimowe".

    Czyli pewnie było, czy może znowu Ci niedobrzy spiskowcy sprzedawali
    letnie :-)

    > Dolanie depresatora może pomóc, ale czy na pewno?
    > A co zrobisz, jak w instrukcji jest jasno napisane, by
    > nie używać żadnych dodatków do paliw?
    >
    >>> niedługo po uruchomieniu. Silnik dość typowy - vokswagenowski
    >>> 1.9 TDI z podobno podgrzewanym filtrem ;)
    >>
    >> Może zatem to podgrzewanie nie do końca sprawne.
    >
    > Tak, jasne. Na to jedno tankowanie wzięło się i zepsuło.

    Podziwiam Twoją pewność :-) Do tej pory nie zamarzało, zatem napewno
    wszystko działa w 100% :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: