    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Padł mi akumulator ...
    Date: Tue, 31 Jan 2012 15:42:50 +0100
    <jg67lb$mfa$1@news.dialog.net.pl> <jg6adu$f0u$1@usenet.news.interia.pl>
    <jg6b15$hm$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3TcLL9$0qR@mike.oldfield.org.pl>
    <jg70ji$4mq$1@node2.news.atman.pl>
    <c1.01.3TcP1g$0qt@mike.oldfield.org.pl> <jg72qt$isq$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3TcQsq$0r1@mike.oldfield.org.pl> <jg87m7$8hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8bv4$jn4$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@l...mshome.net> <jg8fvv$4ba$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8ga2$rdl$2@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8hl5$aeh$2@inews.gazeta.pl>
    <jg8lmj$59e$1@cyberdyne-t3.maslag.pl> <jg8oq3$2qc$1@inews.gazeta.pl>
    <jg8s3q$fjl$1@cyberdyne-t3.maslag.pl>

    On 2012-01-31 14:59, Artur Maśląg wrote:

    > Znowu to samo - masz prosty przykład, że niedziadowskie stacje nie
    > są wcale gwarantem paliwa, z którego się nie wytrąci parafina.
    > Przyjmujesz błędne założenia.

    Ja i wiele osób tankuje i zdecydowana większość problemów nie ma.. ale
    nie.. to złe stacje są... dziadowskie paliwo sprzedają... :-)

    > Ty sobie chyba żartujesz - obserwować "oko" dystrybutora i po tym
    > oceniać jakość paliwa?

    Skąd wniosek: oko - jakość paliwa ? Znowu majaczysz ? :-)

    Nie: oko - mętność - wytrącanie parafiny.

    > Wczoraj było -10, był grudzień i paliwo od dawna miało obowiązek
    > być "zimowe".

    Czyli pewnie było, czy może znowu Ci niedobrzy spiskowcy sprzedawali
    letnie :-)

    > Dolanie depresatora może pomóc, ale czy na pewno?
    > A co zrobisz, jak w instrukcji jest jasno napisane, by
    > nie używać żadnych dodatków do paliw?

    > Tak, jasne. Na to jedno tankowanie wzięło się i zepsuło.

    Podziwiam Twoją pewność :-) Do tej pory nie zamarzało, zatem napewno
    wszystko działa w 100% :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik