  • 211. Data: 2012-02-01 14:36:33
    Temat: Re: Padł mi akumulator ...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Kable w bagażniku taniej wychodzą i nawet po poł roku stania się nie
    > rozładują ;-P

    A proszenie się po sąsiadach bezcenne ;-P

    \SK

  • 212. Data: 2012-02-01 14:37:17
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-01 10:30, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    (...)
    > W powyższym cytacie to napisałeś ? :-) Bo ja piję, właśnie do tego - do
    > Twoich mętnych wypowiedzi :-)

    Może mniej pij, to będą mniej mętne niż ON tankowany przy -10C
    w oczku dystrybutora, celem sprawdzenia, czy mętnieje przy -25C.

    > Przykre, że tego nie dostrzegasz :-)

    Widzę, do czego dążysz.

    > I przestań mi w końcu tłumaczyć co _miałeś_ na myśli - bo to akurat
    > doskonale wiem.

    Masz problem - słowa pisanego zrozumieć nie chcesz, ale twierdzisz,
    że wiesz co miałem na myśli. Dobre :)

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 213. Data: 2012-02-01 14:38:05
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek P." napisał w wiadomości grup

    >Dobre kable samoróba to 70-100 zeta więc sporo taniej to nie będzie

    Ale to wydatek jednorazowy, a procentuje przez lata, chocby
    wdziecznoscia sasiadow :-)

    J.

  • 214. Data: 2012-02-01 15:24:40
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-02-01, Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>
    wrote:

    > A proszenie się po sąsiadach bezcenne ;-P

    Jak się poprzedniej zimy jednej sąsiadce pomogło wyjechać z zalodzonego
    miejsca, drugiemu pozyczyło łopaty do odkopania popługowej bandy, a
    trzeciemu odśnieżyło drzwi, żeby mógł wyjąć szczotkę to specjalnie długo
    prosić się nie trzeba ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 215. Data: 2012-02-01 15:26:20
    Temat: Re: Pad? mi akumulator ...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-02-01, Marek P. <m...@g...pl> wrote:

    > Dobre kable samoróba to 70-100 zeta wiec sporo taniej to nie bedzie

    Mi się udało taniej kupić dobre. Z drugiej strony: porządne kable
    przeżyją niejeden akumulator...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 216. Data: 2012-02-01 15:53:56
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 18:51:14 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Masz markowy akumulator co ma 8 lat?

    Tak, mam taki akumulator. Oryginalny.
    jeszcze dzje radę, choć w tem morzoy słychać, że powoli zaczyna mu
    się nie chcieć.
    Samochód głównie porusza się w trasie - parę godzin jazdy, parę dni stania.

    > Pogratulować. Jak Ci przetrzyma jeszcze
    > rok to wtedy stosunek jakości do ceny będzie taki sam jak przy najtańszych
    > marketowych.

    Kiedy nie mam pojęcia, ile kosztuje - nie ma takichj w handlu.
    :-)))

    > Żeby okazał się lepszy musi wytrzymać jeszcze ze trzy lata a nie
    > rok.

    E... zmieniasz warunki zadania.
    ;-)))

    --
    Bydlę

  • 217. Data: 2012-02-01 16:06:01
    Temat: Re: Padl mi akumulator ...
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w
    On 2012-02-01, Sebastian Kaliszewski
    <s...@r...this.informa.and.that.pl> wrote:

> [...]
    >miejsca, drugiemu pozyczyło łopaty do odkopania popługowej bandy, a
    >trzeciemu odśnieżyło drzwi, żeby mógł wyjąć szczotkę to specjalnie

    Wbrew twierdzeniom o powszechnej znieczulicy zima wyzwala w rodakach
    cieple uczucia i nawet prosic nie trzeba - sami proponuja pomoc.

    J.

  • 218. Data: 2012-02-01 16:08:02
    Temat: Re: Pad3 mi akumulator ...
    Od: "Marek P." <m...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Mi się udało taniej kupić dobre. Z drugiej strony: porządne kable
    > przeżyją niejeden akumulator...

    Ja w tamtrym roku 7m / 25mm2 z solidnymi krokodylami wyszło mi ok 80 zeta +
    15 min pracy.

  • 219. Data: 2012-02-01 16:21:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-31 12:10:26 +0100, "kogutek"
    <s...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Porozmawiaj o komforcie eksploatacji markowego akumulatora z tymi co pisali że
    > padł po dwóch dniach i były problemy z reklamacją. Innemu po trzech latach
    > powiedział " dziękuję za współpracę". Ile tysięcy razy ten pierwszy był gorszy
    > od marketowego? A`ile razy ten drugi?

    A teraz policz to tak: W czasie tych 10 lat

    A/ zero razy akumulator nawalił, więc zero razy kierowca miał problem,
    zero razy kierowca tracił czas na szukanie, zero razy kierowca tracił
    czas na wymianę,
    B/ po trzech latach kierowca miał problem, tracil czas na szukanie,
    tracił czas na wymianę,
    C/ akumulator nawalił już po dwóch dniach, kierowca użerać się musiał,
    więc stracił mnóstwo czasu na reklamowanie...

    A/ 10/0
    B/ 10/1
    C/ 10/mnóstwo nerów...
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 220. Data: 2012-02-01 16:44:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-30 22:42:58 +0100, "szufla" <b...@e...pl> said:

    > I zrobil kariere ?:)

    Gorol?!
    Tylko Kiepurze się udało.
    I Ciszewskiemu. (bo Malinę pewnie mało kto kojarzy)
    ;-)

    --
    Bydlę