  • Data: 2010-04-10 09:28:46
    Temat: Re: Pad sieci
    Od: Pawel <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX dnia sobota 10 kwiecień 2010 11:26 w wiadomości
    <hppg7q$nmt$1@inews.gazeta.pl> na grupie pl.misc.telefonia.gsm wygłosił
    tezę :

    > Co by uprzedzić teksty o złym Playu, padły praktycznie wszystkie sieci,
    > to w związku z katastrofą polskiego samolotu z VIPami w Smoleńsku. O
    > dziwo połączenia głosowego zrobić nie mogę ale EGPRS działa bez problemu.

    Mi w Szczecinie, chociaż w sumie na przedmieściach, działa tylko Play.
    Służbowy orange leży, jakaś stara heyah też, plus tylko 2G, a play 2 i 3g
    bez problemów.
    Tylko sms się opóźnia tak z 10s.

    Paweł Bohdal
    GG # 1236285 LRU # 275820
    Your mouse has moved.
    Windows must be restarted for the change to take effect.