  • Data: 2010-04-10 16:42:33
    Temat: Re: Pad sieci
    Od: darnok <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-04-10 11:48, ALEX wrote:

    > Ale tak czy inaczej część pasma radiowego taki telefon zajmuje.

    Szczegolnie w GSMie czesto niektore timesloty sie na sztywno ustala
    tylko do polaczen pakietowych. Wiec jak nikt "sie nie pakietuje" to sie
    moga marnowac :)

    Poza tym caly czas 3G jest mniej oblegane niz GSM i tam powinno byc
    latwiej wykonywac dowolny typ polaczen.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."