  • Data: 2014-03-01 20:46:42
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: mt <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-01 20:02, atm pisze:

    > Ale czy warto placic za "fajnosc" systemu brakiem potrzebnych aplikacji?
    > Poza tym czy Win7 obfituje w udziwnienia? Nie wspominam o Win8, ktory wg
    > mnie jest sporym nieporozumieniem na stacjonarnym komputerze
    > przeznaczonym do pracy.

    Na Win 8 da się sprawnie i normalnie pracować. Można ustawić aby od razu
    logował się do normalnego pulpitu a nie do interfejsu kafelkowego a za
    pomocą takich programów jak StartIsBack czy Retro UI przywrócić
    klasyczne menu start i jest jak w poprzednich wersjach systemu, tyle że
    szybciej. Ja niedawno przesiadłem się z XP na 8.1 i te kafelki widziałem
    raz po instalacji.

    --
    marcin