  • Data: 2014-02-28 19:35:03
    Temat: Re: Pa, pa!
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-28 15:49, Janko Muzykant wrote:
    > Ano trzeba. Inaczej się nie da

    A mnie ten cytat...

    > No właśnie Twój komentarz niejako potwierdza mój pomysł o zrezygnowaniu
    > z tego ''narkotyku'' :)

    ...utwierdza w przekonaniu, że jednak moja diagnoza jest trafna ;-)
    Choć to pierwotnie miał być tylko niewinny żart.
    Jeśli jednak wziąłeś to na poważnie to może jednak słuszną podjąłeś decyzję.

    > kilkunastu latach ładniej powiedzieć ''pa, pa'' niż wyciągać wtyczkę.

    Trochę rzewne to.
    Poza tym dziwne jest już samo to, że tak "kulturalnie" żegnasz się z....
    no właśnie, z kim, skoro twierdzisz, że wywiało stąd wszystkich
    wartościowych rozmówców i nic tu już prawie nie ma.
    Dałem cudzysłów bo IMO mało to kulturalne. Może tego nie widzisz, może
    trochę gubi Cie pycha ale zauważ, że nie na miejscu jest pisać to w
    takim tonie jakby odejście Janka Muzykanta oznaczało koniec grupy jaką
    znamy... jakby śmierć ostatniego mohikanina. Abstrahuję od tego, że może
    faktycznie masz rację - sęk w tym, że po prostu.... nie wypada :-/
    Do przemyślenia, może przyda Ci się tam gdzie zmierzasz.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info