  • Data: 2014-04-05 09:00:47
    Temat: Re: PZU OC likwidacja szkody bezpośrednia
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:t34zz11ge88y.ij2vhvvo73oh$....@4...n
    et...

    > Tylko jak zamierza to zrobic z obecna ustawa ?

    A w ustawie jest szczegółowo rozpisane, kto ma fizycznie likwidować szkodę?
    A nie tylko kto ma wypłacić odszkodowanie?
    Pewnie wystarczy cedowanie prawa do odszkodowania podpisane przez
    poszkodowanego.

    W razie czego ciężko będzie udowodnić ubezpieczającemu, że PZU źle
    zlikwidowało szkodę, bo oni wypłaciliby mniej.
    Sąd nie da się przekonać, że próba oszustwa poszkodowanego którą chciałoby
    podjąć np. PTU, żeby wypłącić mniej kasy, jest zgodna z prawem i PTU
    faktycznie ma do niej podstawy prawne.