  • Data: 2012-05-20 11:16:00
    Temat: Re: PZDR
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-05-20 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik megrims m...@i...pl ...

    > amo, kupno samochodu tam to tylko ze znajomym mechanikiem i liczyc na
    > szczescie ze bedzie w ogole nad czym sięzastanawiac.
    > No i oczywiscie nie szukac w dobrej okazyjnej cenie.
    >
    > Ostatni samochod kupowałem w Gnieżnie jakieś 10 lat temu, potem wszystko co
    > oglądałem było kiepskie. Podobnie zresztą w Łubowie.

    Jechałem kiedyś omegą A, która miała 650.000 przebiegu. Była
    w lepszym stanie niż nie jedno auto z Gniezna. Gdyby taki trup
    miał oryginalny przebieg 500 na liczniku i kosztowałby 3999 PLN
    to na rok można by takie coś nabyć i po roku sprzedać za 700 PLN.
    Ale to co tam teraz jest, to nie wiedziałem, że może być aż tak źle.