  • Data: 2017-02-16 13:32:49
    Temat: Re: PWM, silnik szczotkowy, odciążenie diody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Adam Wysocki" napisał w wiadomości grup
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Z zasilacza - z silnika jeszcze nie mierzyłem :)

    No to pamietaj ze jest taki numer - zasilacz np 20V, a PWM ustawiony
    na 30%, bo silnik hamujesz reka.

    Amperomierz pokazuje 10A, ale to srednio. Moze plynac 30A przez 30%, a
    przez 70% - 0A, bo tranzystor tak kluczuje.
    Ale przez te 70% czasu przez diode plynie ... 30A.

    Z mniejszymi lub wiekszymi wahaniami, w zaleznosci od czestotliwosci.

    P.S. Amperomierz RMS pokaze wiecej ... ale jak dasz kondensator na
    wejsciu sterownika, to sie usredni :-)

    J.