  • Data: 2017-02-24 09:37:11
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    -- Ale między P307SW a Zafirą nie ma jakiegoś dużego przeskoku w wielkości auta.
    Troszkę większy bagażnik i ciut wyższa jest Zafira. Ale miejsca na tylnej kanapie i
    na nogi mniej w Zafirze niż w P307SW (tam były 3 osobne fotele) i więcej miejsca na
    nogi.

    gabarytowo byc moze ale 307sw to wysokie kombi (opcja 7-osobowa) a zafira to mini van
    klasy scenika czy tourana

    --Żona jeździ na tylnej kanapie jeszcze (bo pilnuje małego krasnoludka) to w Zafirze
    prawie dotykała kolanami oparcia fotela kierowcy a w P307SW było tego miejsca sporo
    więcej. Sama mi to mówiła, że Zafira ciaśniejsza z tyłu.

    zafira b jest wezsza (plyta z astry H) i dopiero c daje komfort dla pasazerow a 307sw
    byl przestronny to prawda, znajomy po przesiadce na golfa VI jest rozczarowany

    --Jakimś tam wielkoludem nie jestem (186cm wzrostu) a lubię siedzieć
    bardziej wyprostowany w aucie i mam fotel wysoko ustawiony a oparcie
    bardziej pionowo i różnica jednak była w miejscu.

    w zafirze siedzialo sie jak na stolku ale tak jest w kazdym mini vanie