  • Data: 2017-02-24 11:37:30
    Temat: Re: PSA przejmuje Opla od GM
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-02-24 o 09:37, p...@g...com pisze:
    > -- Ale między P307SW a Zafirą nie ma jakiegoś dużego przeskoku w wielkości auta.
    Troszkę większy bagażnik i ciut wyższa jest Zafira. Ale miejsca na tylnej kanapie i
    na nogi mniej w Zafirze niż w P307SW (tam były 3 osobne fotele) i więcej miejsca na
    nogi.

    > gabarytowo byc moze ale 307sw to wysokie kombi (opcja 7-osobowa) a zafira to mini
    van klasy scenika czy tourana

    > --Żona jeździ na tylnej kanapie jeszcze (bo pilnuje małego krasnoludka) to w
    Zafirze prawie dotykała kolanami oparcia fotela kierowcy a w P307SW było tego miejsca
    sporo więcej. Sama mi to mówiła, że Zafira ciaśniejsza z tyłu.

    > zafira b jest wezsza (plyta z astry H) i dopiero c daje komfort dla pasazerow a
    307sw byl przestronny to prawda, znajomy po przesiadce na golfa VI jest rozczarowany

    Ja do Puga przesiadłem się z golfa ale co prawda MK3. Przepaść
    gigantyczna. Ja byłem rozczarowany po przesiadce z Puga do Zafiry...

    > --Jakimś tam wielkoludem nie jestem (186cm wzrostu) a lubię siedzieć
    > bardziej wyprostowany w aucie i mam fotel wysoko ustawiony a oparcie
    > bardziej pionowo i różnica jednak była w miejscu.
    >
    > w zafirze siedzialo sie jak na stolku ale tak jest w kazdym mini vanie

    W 307SW też siedziało się zaskakująco wysoko i prawie pionowo miałem
    oparcie. Dla mnie to najwygodniejsza pozycja.