  • Data: 2010-05-31 08:12:51
    Temat: Re: PS - proste pytanko
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-30 22:33:30 +0200, "Piotr Sz." <a...@a...pl> said:

    > Drukuje z PhotoShopa na papierze formatu A4 fotografir, ktora chce przycisc
    > do formatu 18x24. Fotografia ma 1cm bialy margines. Czy mozna gdzies w PSie
    > znalezc ustawienie ktore wydrukuje mi jakies znaczniki ciecia wg ktorych
    > przytne gilotynka?

    W CS3 - Menu Print, zakładka Output, zakliknąć Corner Crop Marks. Na
    Pcuju może być delikatnie inaczej i pojęcia nie mam jak to zostało
    przetłumaczone na polski. Jak ma się wprawę, to wygodniej jest nożykiem
    przy linijce - gilotyna po kolejnych ruchach obcina znaczniki i trza
    mierzyć na oko, a nożykiem wycina się ze środka nie odcinając zupełnie
    marginesów, wtedy jest do czego równać.

    de Fresz