  • 21. Data: 2013-03-13 23:26:05
    Temat: Re: PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-13 19:58, t...@g...com pisze:

    > Tak? A w Niemczech i Szwecji tez kosztuja studia ?
    > Ja dla odmiany mam znajomych w Szwecji i Norwegii i zapewniam Cie, ze ludzie tam
    maja gdzie mieszkac a nie z mamusia za piecem klikaja eletroniczne zabaweczki jak
    kretyneczki.

    > Placa minimalna? A ile wynosi zasilek dla bezrobotnych w Grecji czy Hiszpanii? "Jak
    ja mam wyzyc za 1500 Euro miesiecznie!" - wrzeszczala zrozpaczona uczestniczka
    demonstracji ulicznej w Hiszpanii co pokazywalo Euronews...

    > Powiedzmy sobie szczerze, u nas ludze sa PRZYZWYCZAJENI DO NEDZY i sie nie burza
    jak musza zarabiac 1000zl miesiecznie i mieszkac niewiadomo u kogo pokatnie bo potem
    im TuskVisionNetwork wytlumaczy, ze to OK.

    > Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do poziomu i tak
    kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca zrobic rewolucje a Tusk zasila ich
    banki pieniedzmi z polskiego budzetu.
    Może liczy na jakieś procenty dla siebie, bo nas Polakow na w dupie.

    --
    animka

  • 22. Data: 2013-03-13 23:37:56
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-03-13 22:19, ToMasz pisze:

    > nie będą pracować na czarno, nie będą kraść, nie będą chlać w bramach,
    > kombinować i knuć. Będą stanowić przykład dla młodzieży, która chodzi do
    > szkoły i słyszy, że lenie i miernoty, nie dostają już pomocy socjalnej,
    > tylko pracę na miarę możliwości. możliwości marne, znikome, lenistwo
    > duże, to i wypłata adekwatna.

    Pracuje tam, tzn w Centrum Pomocy Rodzinie taka jedna wiecznie
    nienażarta bziągwa-monstrum z mojej dalszej rodziny. Dostała za darmo
    kursik na prawo jazdy, załatwiła drugiej, swojej siostrze przyrodniej,
    która chyba tylko dupy umie dawać, bo nigdy nie pracowała, a chodzi w
    najdroższych ciuchach i mamnajlepszy rzekomo aparat forograficzny,
    laptopa itd. Ich matka to pijaczka niepracująca.Musi wypić dziennie
    minimum 10 piwek. Opieka społeczna kupiła jej kiedyś nowiutką pralkę.
    One sobie żyją jak paniusie, pasożyty jedne. A te kursiki darmowe na
    prawo jazdy zalatwia także swoim koleżankom. Za bony Sodexo kupuja sobie
    w marketach kosmetyki, a to są bony przeznaczone dla biednych na obiady!
    Nie ma normalności, jest kurestwo.

    --
    animka

  • 23. Data: 2013-03-13 23:39:56
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > nie będą pracować na czarno,

    Ależ ToMaszu, to już mieliśmy niespełna ćwierć wieku temu!
    Naprawdę za tym tak tęsknisz? Bezrobotni występowali tylko na Żuławach, a
    reszta zarabiała średnio równowartość 18 dolarów miesięcznie, no żyć nie
    umierać. I po cholerę w 1989 roku zjedliśmy tę żabę? ;->

    > nie będą kraść,

    Kradlim.

    > nie będą chlać w bramach

    Chlalim.

    > kombinować i knuć.

    Kombinowalim i knulim.

    > Będą stanowić przykład dla młodzieży,

    Stanowilim. Na plakatach. Zwłaszcza po założeniu czerwonego krawata.
    Tylko komórek wtedy, psiakrew, nie mielim.

    A tak poza tym, ty to na poważnie? A już myślałem, że Liwiusz był ostatnim
    Mohikaninem. Czas odkurzyć rezerwat na przyjęcie nowych lokatorów? ;->

    JoteR

  • 24. Data: 2013-03-14 01:03:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 13 Mar 2013 11:58:39 -0700 (PDT), t...@g...com
    napisał(a):

    > Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do
    > poziomu i tak kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca zrobic
    > rewolucje a Tusk zasila ich banki pieniedzmi z polskiego budzetu.

    Skup się, dasz radę - zawijanie wierszy trzeba włączyć, a z polityką iść na
    pl.soc.polityka.
    Wiem, że ciężko, ale jak wysilisz szare komórki - dasz radę. Nie poddawaj
    się.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-03-15 00:38:37
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 13, 9:22 am, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>
    wrote:

    > I dlatego tam przy premierze kolejnego wynalazku Apple-a przed salonami
    > mają kolejki, histerię i przepychanki.

    iii... tam, porobili sztucznego tłumu na użytek mediów z którymi ich
    działy marketnigu mają układy

  • 26. Data: 2013-03-15 00:45:54
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 12, 9:44 pm, G Nowak <g...@g...com> wrote:

    > Dokladnie. Wspiera go Kim Jong Un!!!111 jeden jeden ;)

    iii tam, Kim Jong Un to paradoksalnie wspiera południowokoreańskie
    Samsungi i LG...

    Trochę pogrozi rakietami atomowymi i amerykańskie korporacje mają
    szlaban od establiszmentu żeby się czepiać koreańskich konkurentów...
    Taka refleksja po tym wyroku przeciw Samsungowi na rzecz Appla ;)

    Ech, żeby Polska też miała swoją "Polskę-Północną" z bronią "A" to by
    nam nie nakazywano zamykanie stoczni i w ogóle wszystkiego co się
    rusza...

  • 27. Data: 2013-03-15 00:58:57
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 13, 2:56 am, "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Kwestia kultury. Tam taki zwyczaj - mlodzi sie wyprowadzaja na swoje.

    PUNKT A.)
    to nie kwestia stylu i mody, w Polsce ludzie panicznie boja się
    zakładać rodziny bo sie boją tłoczyć z dzieciakami u rodziców,
    przeciez to koszmar!
    Rezultat - mamy najmniejszy w Europie przyrost naturalny co ma swoje
    wyraźne konsekwencje dla gospodarki państowej i PKB.

    > Czemu sprzyja/wymusza kultura pracy - pracujesz tam, gdzie cie przyjeli.
    > Mieszkasz tam,gdzie pracujesz (tzn w promieniu 50 mil - i pisze raczej o
    > USA niz Australii). Projekt sie konczy, zwalniaja cie, szukasz kolejnej

    PUNKT B.)
    Ale w Polsce nigdzie cie nie przyjmą żebyś za to kupił/wynajął cały
    dom!
    (Pomińmy kuriozalne przypadki prezesów banków etc.)
    Jedyne co to wyemigrować ale to nie fair - patrz: PUNKT A.)

    > Stac ich ? Nie bardzo. Dom na kredyt.

    Ty wiesz ile wynosi oprocentowanie pożyczki mieszkaniowej w Kanadzie?
    (czy raczej to się tam nazywa kredyt na dom, bo w blokach to mieszkają
    tylko bezdomni)

    odp.: 3%
    a w Polsce ile? 18% dla porównania?

  • 28. Data: 2013-03-15 01:12:45
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On Mar 13, 8:00 pm, t...@g...com wrote:

    > Nie! W sensie ogolnej koniunktury. Wystarczy juz?

    Przede wszytskim taki dwukadencyjny premier i szef największej partii
    z takim poparciem to powinien miec jakiś długofalowy plan
    strategiczny.
    Powinien być GOSPODARZEM.

    Tu jednak widac, że oddał wszystko "na żywioł" dzikim hordom
    wściekłych "inwestorów" co robią wszędzie chaos niekontrolowany
    zasilany bełkotem marketoinowym publicznym.
    To wpływa na wszystko, nawet język prawniczy i urzędowy do koszmarny
    bezsens zoptymalizowany jedynie pod kątem żeby jak najwięcej
    naściemniać!

  • 29. Data: 2013-03-15 07:46:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Mar 2013 16:58:57 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

> [...]
    > Rezultat - mamy najmniejszy w Europie przyrost naturalny co ma swoje
    > wyraźne konsekwencje dla gospodarki państowej i PKB.

    Owszem, ale co proponujesz - 3 mln mieszkan, czy rodzina na swoim ?

    Tak nawiasem mowiac to mieszkan i domow przybywa, ludnosci ubywa ... i z
    mieszkaniem nie ma problemow, tylko z kasa jest.

    > PUNKT B.)
    > Ale w Polsce nigdzie cie nie przyjmą żebyś za to kupił/wynajął cały
    > dom!
    > (Pomińmy kuriozalne przypadki prezesów banków etc.)

    Zdarzalo sie i na nizszych stanowiskach.
    Poza tym kazdy gdzies mieszka, wiec jakos nas stac ..

    > Ty wiesz ile wynosi oprocentowanie pożyczki mieszkaniowej w Kanadzie?
    > (czy raczej to się tam nazywa kredyt na dom, bo w blokach to mieszkają
> [...]

    A realne ? U nas chyba mniej niz 18%, a u nich ... aby na pewno tylko 3 ?
    Ale nizsze sa.

    J.

  • 30. Data: 2013-03-17 18:58:03
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-15 00:45, Yerine Ictimai pisze:
    > Ech, żeby Polska też miała swoją "Polskę-Północną" z bronią "A" to by
    > nam nie nakazywano zamykanie stoczni i w ogóle wszystkiego co się
    > rusza...

    Otóż to..