  • 11. Data: 2013-03-13 09:22:03
    Temat: Re: PRZYKRECANIE SRUBY PRZEZ OPERATOROW GSM - deja vu
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-03-12, o godz. 16:17:54
    Yerine Ictimai <y...@g...com> napisał(a):

    > Tak się zastanawiam, coś w tym chyba jest... Tam przywiązuja uwagę
    > żeby sobie wielka chałupę kupić po 3 latach pracy a u nas po ćwierć
    > wieku harówy stać ludzi najwyżej na kawalerkę i... komórkę. Żałosne to
    > trochę...

    I dlatego tam przy premierze kolejnego wynalazku Apple-a przed salonami
    mają kolejki, histerię i przepychanki. A u nas muszą w tym celu agencje
    PR-owskie zatrudnić znudzonych studentów...

    Zdrówko

  • 12. Data: 2013-03-13 09:36:46
    Od: "ZS" <a...@w...pl>

    > No bo smutna prawda jest taka, ze ceny polaczen tak spadly, ze sporej
    > grupie klientow wystarczy 5-10 zl/m. A operator by chcial 20-50, bo i
    > inaczej musi kosztaredukowac.

    Z tym sie zgodze. Ja kiedys wydawalem 50zl miesiecznie (od poczatku jak
    jeszcze minuta byla po 3zl:) Potem 50zl starczalo na 3 miesiace. A ostatnio
    to nawet minut z bonusa nie wygaduje (srednio 60 dostaje :) i tylko 10zl na
    internet idzie:)

  • 13. Data: 2013-03-13 11:36:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-03-13 09:22, Użytkownik Maciek Babcia Dobosz napisał:

    > I dlatego tam przy premierze kolejnego wynalazku Apple-a przed salonami
    > mają kolejki, histerię i przepychanki. A u nas muszą w tym celu agencje
    > PR-owskie zatrudnić znudzonych studentów...

    Podatność na nowoczesne gadżety nie tyle zależy od kraju
    a od własnej sytuacji finansowej. Ktoś kto np. spłaca mieszkanie
    i samochód jest bardziej odporny na reklamy od tzw.
    dzieci miasta, one mieszkają u rodziców, samochodu nie
    potrzebują, są przyzwyczajone do komunikacji miejskiej
    więc nawet mając byle jaką pracę nie jest dla nich specjalnym
    problemem płacenie kilkuset złoty abonamentu u operatora
    za modny gadżet.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2013-03-13 16:46:04
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    Operatorzy masowo sie wycofuja ze swoich promocji (Orange i PrzelewSMS,
    RokWaznosciKonta itp.), ZAWYZAJA swoja oferte, ceny...
    Troche to przypomina moment rzadow SLD rzadu Leszka Millera kiedy tak jak
    obecny rzad doprowadzili GODPODARKE do SKRAJU BANKRUCTWA, 20% bezrobocia - a
    z drugiej strony ZLODZIEJSKIE "prywatyzacje" typu sprzedanie Telekomunikacji
    Polskiej panstwowemu przedsebiorswu France Telecom itp. itd.
    Czy nie widzicie analogii? SKAD sie to bierze? Czy korporacje DO0GADUJA SIE
    ze SKORUMPOWANA WLADZA?

    a co sie dziwisz, koszta rosna, musza tnac i podnosic ceny, inflacja rosnie,
    zobacz na akcje TPSA co sie z nimi dzieje, leca na ryja

    problem nie jest w firmach gsm, ale w naszej biurokracji, która to ma coraz
    wieksza potrzeby.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2013-03-13 16:54:24
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Stac ich ? Nie bardzo. Dom na kredyt. Do emerytury beda splacac.
    > Wielki ? Wielki, ale z dykty :-)
    >
    > Studenci ? No coz, latwiej sobie wyobrazic studenta goniacego za
    > nowinkami,
    > niz emeryta. Ale tak gwoli scislosci to warto by sprawdzic czy nie
    > potrzebuja jakiegos wkladu wlasnego na dom, albo czy na studia nie musieli
    > wziac kredytu.
    >
    > Tak czy inaczej - smartfon przedstawia jakas tam uzytecznosc. Dla kazdego
    > inna. Dla wielu - znikoma lub w ogole zadna. A podobna przedstawia i stary
    > telefon.

    Dokładnie o to chodzi, studia tam kosztują sporo pieniędzy, ale przynajmniej
    państwo
    nie produkuje tyle tumanów, co polski rząd i ta cała biurokracja (polecam
    książkę Ludwig von Mises biurokracja)
    bo wszystko za co bierą się państwowcy to muszą spieprzyc, bo to tak ma
    działać z założeniam,

    tam większosc ma kredyty, auta domy etc,
    pod koniec lat 90tych byłem na obozie studenckim w usa, to
    amerykanie z koledżu, nie mogli uwierzyć, ze jestem inżynierem i sprzątam po
    nich :)
    "bo u nich studia inżynierskie kosztuja kupe kasy i super się zarabia"

    ja nie mam kredytu i mam dobry telefon i mam gdzie mieszkać :)
    i pomyśleć, ze wygrałem grenn card, z której zrezygnowałem
    na szczęscie i bogu dziękuję teraz, ze nie jestem "szczesliwym amerykaninem'

  • 16. Data: 2013-03-13 19:40:06
    Od: t...@g...com

    W dniu poniedziałek, 11 marca 2013 21:49:51 UTC+1 użytkownik K napisał:
    SKORUMPOWANA WLADZA?

    > tusk za tym stoi.

    To Tusk nie jest czasem premierem polskiego rzadu od 6 lat?

    To premier nie stoi za (nie)ładem gospodarczym w państwie którym rządzi?

  • 17. Data: 2013-03-13 19:52:12
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 13 Mar 2013 11:40:06 -0700 (PDT), t...@g...com wrote:

    > To Tusk nie jest czasem premierem polskiego rzadu od 6 lat?
    > To premier nie stoi za (nie)ładem gospodarczym w państwie którym rządzi?

    W sensie za wycofywaniem się operow z promocji? Kto Panu Posłowi pokazał
    co to jest usenet?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 18. Data: 2013-03-13 19:58:39
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 13 marca 2013 16:54:24 UTC+1 użytkownik AT napisał:

    > Dokładnie o to chodzi, studia tam kosztują sporo pieniędzy, ale przynajmniej
    > państwo
    > nie produkuje tyle tumanów, co polski rząd i ta cała biurokracja

    Tak? A w Niemczech i Szwecji tez kosztuja studia ?
    Ja dla odmiany mam znajomych w Szwecji i Norwegii i zapewniam Cie, ze ludzie tam maja
    gdzie mieszkac a nie z mamusia za piecem klikaja eletroniczne zabaweczki jak
    kretyneczki.

    Placa minimalna? A ile wynosi zasilek dla bezrobotnych w Grecji czy Hiszpanii? "Jak
    ja mam wyzyc za 1500 Euro miesiecznie!" - wrzeszczala zrozpaczona uczestniczka
    demonstracji ulicznej w Hiszpanii co pokazywalo Euronews...

    Powiedzmy sobie szczerze, u nas ludze sa PRZYZWYCZAJENI DO NEDZY i sie nie burza jak
    musza zarabiac 1000zl miesiecznie i mieszkac niewiadomo u kogo pokatnie bo potem im
    TuskVisionNetwork wytlumaczy, ze to OK.

    Jak sie obniza dochody w Grecji czy Hiszpanii o kilkanascie % ale do poziomu i tak
    kilka razy wiekszego niz w Polsce to oni tam chca zrobic rewolucje a Tusk zasila ich
    banki pieniedzmi z polskiego budzetu.

  • 19. Data: 2013-03-13 20:00:24
    Od: t...@g...com

    W dniu środa, 13 marca 2013 19:52:12 UTC+1 użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > W sensie za wycofywaniem się operow z promocji?

    Nie! W sensie ogolnej koniunktury. Wystarczy juz?

  • 20. Data: 2013-03-13 22:19:27
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 12.03.2013 22:59, PlaMa pisze:

    > będą pracować za 120 zł miesięcznie ale nie będą bezrobotnymi! ^^

    nie będą pracować na czarno, nie będą kraść, nie będą chlać w bramach,
    kombinować i knuć. Będą stanowić przykład dla młodzieży, która chodzi do
    szkoły i słyszy, że lenie i miernoty, nie dostają już pomocy socjalnej,
    tylko pracę na miarę możliwości. możliwości marne, znikome, lenistwo
    duże, to i wypłata adekwatna.
    ToMasz