    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [PROSBA] Krew
    Date: Mon, 13 Sep 2010 21:34:41 +0200

    W dniu 2010-09-13 20:51, kogutek pisze:
> [...]
    (...)
    > Jak nie ogarniasz tego co czytasz to pytaj. Wytłumaczę. Teraz jest tak samo.

    Niczego mi tłumaczyć nie musisz, tym bardziej, że wypisujesz brednie.
    Jeszcze Ci ktoś w to uwierzy.

    > Nikt nie dostaje własnej krwi. Oddana wpada w jakąś czarną dziurę. A jak by była
    > oddawana imiennie, na siebie. To oddałeś 10 lat temu 2 litry to masz w depozycie
    > 2 litry.

    Krew w banku to nie jest prywatna własność, czy towar w gospodarce
    wolnorynkowej. Ciekawe co zrobisz z ludźmi, którzy nie mogą krwi oddać
    z różnych przyczyn.

    > Nie zużyjesz w czasie swojego życia jesteś honorowym krwiodawcą.
    > Potrzebujesz więcej niż dwa litry to Ci pożyczą. Będzie z czego.

    Pożyczanie krwi? Na procent, czy też chcesz lombard otworzyć? Może
    jeszcze sklasyfikujesz ludzi wg potencjalnych dawców i biorców?
    Pewnie musiałbyś jakiś przelicznik wartości przyjąć - AB+ będzie
    10x mniej warty niż 0-.

    > Znajdź sobie w
    > internecie wykres na którym przedstawiono ilu ludzi i w jakim wieku żyje w
    > Polsce. Jak by co drugi oddał w ten sposób krew, dla siebie. To by krwi było do
    > oporu.

    Nikt Ci nie przeszkadza w promowaniu takich pomysłów. Na szczęście nikt
    przy zdrowych zmysłach nie pozwolił na takie mechanizmy obracania
    krwią, czy narządami.

    > Nadwyżki można by eksportować żeby w razie kłopotów można było kupić za
    > granicą.

    Z całą pewnością. Poczytaj trochę o grupach krwi, RH itd. oraz ich
    rozkładzie geograficznym.

    > Dobrze by było jak byś nie oceniał innych względem siebie. Jak Ty
    > możesz 4 razy w miesiącu to współczuję twojej żonie. Albo tobie, bo musisz mieć
    > przez rogi problemy z wejściem do bramy.

    To co napisałeś świadczy dokładnie o Twoim podejściu do
    zagadnienia/dyskusji i świadomości poruszanych tematów. W żadnym
    miejscu nie pisałem, że możesz 4 razy w miesiącu, ale jak widać nawet
    nie czytasz przytoczonych materiałów/linków, za to dokładnie wiesz
    co kto miał na myśli przed lekturą takowych. Wyjaśnię, że w ogóle
    mnie nie interesowało czy możesz i ile możesz, ale bank nasienia
    dopuszcza maksimum 4 sesje w miesiącu, więc Twoje możliwości ponad
    to są nieistotne z punktu widzenia zarobku na nasieniu. Skoro chcesz
    krew traktować jak pieniądze, to dostałeś alternatywę. Inna sprawa, że
    to też nie do końca była ironia, ponieważ nie ma nic złego, gdy
    mężczyzna w pewni sprawny/płodny 'deponuje' swoje nasienie w banku, by
    móc je później wykorzystać w sytuacji utraty płodności i chęci
    posiadania potomstwa.