  • Data: 2010-09-12 15:48:01
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: "JanKo" <b...@m...tu> szukaj wiadomości tego autora

    Agent to nadaje:
    > Niestety jakaś infekcja mnie dopadła. Przeziębienie w sensie. Z tym
    > chyba nie można? Czy można? Sorry za głupie pytanie, ale naprawdę nie
    > wiem.

    Oddać można prawie zawsze ale nie ma takiej potrzeby. Oddasz później,
    kiedy będziesz w dobrej formie. Oddawana krew prawie nigdy nie trafia
    bezpośrednio do wskaznego pacjenta. Pacjent dostanie właściwą krew z
    banku krwi a jego zasoby zostaną uzupełnione od Ciebie.
    Pełnowartościowe produkty krwiopochodne można produkować nawet z krwi
    zarażonej HIV więc przeziebienie nie jest czynnikiem dyskwalifikującym.
    Chodzi jedynie o Twój dyskomfort bo to jednak osłabia organizm który ma
    akurat swoje problemy.