  • Data: 2010-09-12 16:35:20
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 12 Sep 2010 12:55:46 +0000 (UTC), Budzik wrote:
    >nigdy tego nie zrozumiem.
    >oodanie krwi nic nie kosztuje, trwa jakąs godzine.
    >A imo to ciagle brakuje krwi.

    Wiesz, brakuje albo i nie brakuje, cholera wie jak to jest naprawde.
    Na razie nie slyszalem zeby lekarze mowili ze pacjent im umarl bo krwi
    zabraklo. Jakos jednak jest.

    Inna sprawa ze tato czekal tydzien na operacje, bo trzeba bylo
    poczekac az jego grupa krwi przyjdzie. Ciekaw jestem co by bylo gdyby
    sie okazalo ze potrzebuje tej krwi wiecej niz nie bylo jego krwi na
    stanie.

    >Czy znieczulica spoleczna jest az tak duza?

    To nie tylko o znieczulice chodzi. Powiedmy ze naszla mnie ochota
    zachowac sie spolecznie i oddac krew. Wpisuje w googla "gdzie oddac
    krew we wroclawiu" .. i nie znajduje. Wyszukalem w koncu - czynne
    pon-pia od 8 do 14-tej.
    Ja wyciagam wniosek ze oni mojej krwi nie chca.

    To sytuacja sprzed kilku lat, teraz gugiel znajduje, stacja czynna do
    18 oraz w soboty. Akcje wyjazdowe ladnie opisane
    http://www.rckik.wroclaw.pl/index.php?status=11

    Ale w Legnicy to krwi chyba nie chca - czynne do 11. Kiedys bylo
    odwrotnie. Moze pracownicy z KGHM wystarczajaco duzo oddaja, zawsze to
    sposob na wolny dzien.

    J.