  • Data: 2010-09-12 16:44:05
    Temat: Re: [PROSBA] Krew
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wiesz, brakuje albo i nie brakuje, cholera wie jak to jest naprawde.
    > Na razie nie slyszalem zeby lekarze mowili ze pacjent im umarl bo krwi
    > zabraklo. Jakos jednak jest.
    >
    > Inna sprawa ze tato czekal tydzien na operacje, bo trzeba bylo
    > poczekac az jego grupa krwi przyjdzie. Ciekaw jestem co by bylo gdyby
    > sie okazalo ze potrzebuje tej krwi wiecej niz nie bylo jego krwi na
    > stanie.

    > To nie tylko o znieczulice chodzi. Powiedmy ze naszla mnie ochota
    > zachowac sie spolecznie i oddac krew. Wpisuje w googla "gdzie oddac
> [...]
    Kiedyś. Jak państwo handlowało krwią i sprzedawało ją za granicę. Oczywiście to
    niedobre socjalistyczne państwo. To krew można było zwyczajnie sprzedać w stacji
    krwiodawstwa. Różne kwaśniaki i ich kolesie potrzebują Twojej krwi. Bo dobrze na
    niej zarabiają. A najlepiej zarabiają jak jest darmo. Jakoś w niemczech nikomu
    nie przeszkadza że można sprzedać swoją krew. Kupują, przerabiają, sprzedają
    ichniemu NFZetowi i wszystko gra.