  • 41. Data: 2010-04-21 17:17:18
    Temat: Re: PRND
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-21, Mario <c...@s...onet.pl> wrote:

    > ciekawe że mijania w dzień Ci nie przeszkadzają :-P

    Prawidłowo ustawione światła mijanie mi w oczy nie świecą. Taka
    ciekawostka...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2010-04-21 21:52:22
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    > Światło p o s t o j o w e.

    p o c z y t a j k o d e k s :-P

    mario

  • 43. Data: 2010-04-21 21:54:51
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Prawidłowo ustawione światła mijanie mi w oczy nie świecą. Taka
    > ciekawostka...
    >
    > Krzysiek Kiełczewski

    zgadza się :-),
    czyli nie oślepiają
    tak samo jak światła stopu poza nielicznymi wyjątkami ( Łada 2107 ;-) )

    pozdrawiam
    mario

  • 44. Data: 2010-04-21 22:04:32
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-21, Mario <c...@s...onet.pl> wrote:

    > zgadza się :-),
    > czyli nie oślepiają
    > tak samo jak światła stopu poza nielicznymi wyjątkami ( Łada 2107 ;-) )

    Światła stopu w bardzo wielu przypadkach niestety świecą prosto w oczy.
    Wbrew temu co mi tu parę osób inputowało nie oślepiają, ale
    przeszkadzają.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 45. Data: 2010-04-22 08:30:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:10:42 +0200, Mario napisał(a):
    > Właśnie. Ale Polak zawsze wie lepiej i dorabia do wszystkiego teorię.

    Teorię to Wy dorabiacie :) A w kałuże wjeżdżasz z pełną prędkością,
    usprawiedliwiając siebie tym że hamowanie i szybkie manewry kierownicą
    są "niezdrowe" dla auta?

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 46. Data: 2010-04-22 08:40:19
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 10:04:02 +0200, Mario napisał(a):
    > to nie jest "oszczędzanie" na siłę skrzyni tylko normalna exploatacja.

    Normalną eksploatacją jest też przełączanie na N, P czy R.

    > czy to moja wina że ludziska w PL wolą machać kijem i ASB stała dlatego
    > synonimem bogactwa oraz atrybutem chamów i dziwaków?

    Nie wolą machać kijem, po prostu ASB jest najnormalniej w świecie droższa.
    A my jesteśmy biednym narodem - który woli oszczędzić na zakupie samochodu,
    a potem również na paliwie (pomijam najnowsze ASB, którym zdarza się mieć
    spalanie podobne do manualnych). Poza tym już kwestia priorytetów: jeśli
    ktoś dużo stoi w korkach to pewnie będzie zachwycony ASB, ale jeśli ktoś
    np. jeździ sporo po pseudodrogach w PL to większość ASB będzie go wkurzała
    (nawet sporo nowych ASB dłuugo się zbiera zanim zredukuje bieg po kickdown).

    > W wielu krajach, w różnych miejscach na ziemi, ludzie używają ASB bo to
    > wygodniejsze w codziennej jeździe, no ale nie w PL, tu ludzie są
    > najmądrzejsi i wszyscy znają się najlepiej na wszystkim w tym na sporcie
    > motorowym, mało tego - wszyscy to rajdowcy który gardzą ASB na rzecz
    > onanizowania kijem.

    Na razie to wygląda raczej na to że Ty się onanizujesz brakiem machania
    kijem :> A tak już abstrahując od tego czy należy machać czy nie - mi
    najnormalniej w świecie nie chce cały czas męczyć nogi trzymaniem hamulca,
    wolę po prostu wrzucić N/P albo zaciągnąć ręczny. Tak samo w manualnej - luz
    i ręczny.

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 47. Data: 2010-04-22 09:53:37
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Teorię to Wy dorabiacie :) A w kałuże wjeżdżasz z pełną prędkością,
    > usprawiedliwiając siebie tym że hamowanie i szybkie manewry kierownicą
    > są "niezdrowe" dla auta?

    nie, ale jak jedziesz po mokrej drodze i chlapiesz syfem na jadących z
    tyłu, przecież to chamstwo - jak pisali inni, tak samo jak świecenie
    stopem. :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 48. Data: 2010-04-22 09:54:47
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 22 Apr 2010 08:40:19 +0200, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Normalną eksploatacją jest też przełączanie na N, P czy R.

    W instrukcji obsługi samochodu jest napisane, by przy krótkich postojach
    stać na D i hamulcu.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 49. Data: 2010-04-22 14:34:28
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Mariusz Chwalba pisze:

    > W instrukcji obsługi samochodu jest napisane, by przy krótkich postojach
    > stać na D i hamulcu.
    >
    > pozdrawiam,

    wiesz, ja już nie mam siły z nimi dyskutować, oni wiedzą lepiej.

    pozdrawiam
    mario

  • 50. Data: 2010-04-24 19:29:09
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > I coś w tym złego? Trochę kultury nie zaszkodzi - a nie "jestem panisko,
    > mam automata, jak nie pasuje to nie stój za mną albo kup okulary
    > przeciwsłoneczne".
    > Choć skoro skrzyni szkodzi machanie wajchą, to pewnie lepiej zaciągnąć
    > ręczny.

    Jasne. Po to mam skrzynie automatyczna zeby dalej wachlować jakąś
    dźwignią? Silnik też mam ciągle wyłączać żeby przypadkiem ktoś za mną
    nie zassał spalin do kabiny?

    Pozdrawiam
    Pawel