  • 31. Data: 2010-04-21 10:02:26
    Temat: Re: PRND
    Od: "colin" <c...@i...pl>

    > Przejedz sie bardziej na polnoc, w okolice Chicago albo NYC. W porownaniu
    > z nimi, drogi w Californii sa w luksusowym stanie. :)

    W porownaniu do wieku podloza u nas tak wiekowa droga skladala by sie z
    piachu/blota, poza wielkimi miastami gdzie nie ma tak duzego ruchu drogi w
    usa sa rowne, a w californii jakos dziwnie sie jezdzi. O ile przez 2
    tygodnie w illinois nie slyszlem 10 trabniec to jak tylko sie wjechalo do CA
    to nasilenie trabienia bylo 1000x wieksze.

  • 32. Data: 2010-04-21 10:04:02
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Twierdzisz że intensywnie świecące światło stopu, w tym rozjarzone wściekle
    > trzecie światło na wysokości oczu to rozkosz dla kierowcy który stoi za
    > "oszczędzającym skrzynię"?

    to nie jest "oszczędzanie" na siłę skrzyni tylko normalna exploatacja.
    czy to moja wina że ludziska w PL wolą machać kijem i ASB stała dlatego
    synonimem bogactwa oraz atrybutem chamów i dziwaków?

    > Naucz się trochę kultury i spójrz nieco dalej niż końcówka Twojego nosa.

    W wielu krajach, w różnych miejscach na ziemi, ludzie używają ASB bo to
    wygodniejsze w codziennej jeździe, no ale nie w PL, tu ludzie są
    najmądrzejsi i wszyscy znają się najlepiej na wszystkim w tym na sporcie
    motorowym, mało tego - wszyscy to rajdowcy który gardzą ASB na rzecz
    onanizowania kijem.

    Czyli idąc Twoim tokiem rozumowania, powinno się jak najmniej używać
    hamulca roboczego do hamowania bo nie daj Boże kogoś można oślepić, nie
    wyjeżdżać w deszcz, bo można komuś zabrudzić szybę, wszak to chamstwo
    jakich mało.

    pozdrawiam
    mario

  • 33. Data: 2010-04-21 12:40:05
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" <> napisał w wiadomości ...

    > Nie "w każdych warunkach" tylko mają *ostrzegać* o hamowaniu.

    nie ostrzegać tylko informawać, ale właśnie w *każdych* warunkach...

    >To nie są światła postojowe.

    nie widzisz różnicy między *postojem* a zatrzymaniem wynikającym z warunków
    jazdy (np. korek, czerwone) ???? to wysil szare komórki i powalcz z własnymi
    chochołami...

    W całym normalnym świecie gdzie ASB nie jest czymś wyjątkowym, tylko normą
    mnóstwo ludzi zatrzymuje się z nogą na hamulcu i nikomu to w niczym nie
    przeszkadza...

  • 34. Data: 2010-04-21 13:02:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-04-21, Tadeusz <...@s...onet.pl> wrote:

    > nie ostrzegać tylko informawać, ale właśnie w *każdych* warunkach...

    Mogą i informować. Ale o hamowaniu.

    > nie widzisz różnicy między *postojem* a zatrzymaniem wynikającym z warunków
    > jazdy (np. korek, czerwone) ???? to wysil szare komórki i powalcz z własnymi
    > chochołami...

    W kwestii niepotrzebnego świecenia? Widzę. Na drodze mi to przeszkadza,
    na parkingu nie.

    [ciach kompleksy]

    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2010-04-21 13:53:05
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 10:04:02 +0200, Mario napisał(a):

    > to nie jest "oszczędzanie" na siłę skrzyni tylko normalna exploatacja.

    Eksploatacja.

> [...]
    > najmądrzejsi i wszyscy znają się najlepiej na wszystkim w tym na sporcie
    > motorowym, mało tego - wszyscy to rajdowcy który gardzą ASB na rzecz

    Czyli mamy całą Europę rajdowców? Super.

> [...]
    > hamulca roboczego do hamowania bo nie daj Boże kogoś można oślepić, nie
    > wyjeżdżać w deszcz, bo można komuś zabrudzić szybę, wszak to chamstwo

    Rozumiesz określenie "to nie jest światło postojowe", czy przeliterować?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 36. Data: 2010-04-21 14:09:03
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Eksploatacja.

    no i? Jak duży jest to problem dla Ciebie że napisałem przez 'x'?

    > Czyli mamy całą Europę rajdowców? Super.

    w Europie dużo autek jeździ z ASB.

    > Rozumiesz określenie "to nie jest światło postojowe", czy przeliterować?

    Co wg Ciebie oznacza wg kodeksu termin "postój"?
    Hint: czy jak stoję na czerwonym świetle lub w korku a jest zakaz
    postoju (lub i zatrzymywania) to łamię prawo?
    Czy może Ci to przeliterować?

    mario

  • 37. Data: 2010-04-21 14:10:42
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Tadeusz pisze:

> [...]
    >
    > nie widzisz różnicy między *postojem* a zatrzymaniem wynikającym z
    > warunków jazdy (np. korek, czerwone) ???? to wysil szare komórki i

    jak widzę po tym wątku, nie on jeden nie rozumie różnicy. Nie trać czasu
    na kopanie się koniem. :-)

    > W całym normalnym świecie gdzie ASB nie jest czymś wyjątkowym, tylko
    > normą mnóstwo ludzi zatrzymuje się z nogą na hamulcu i nikomu to w
    > niczym nie przeszkadza...

    Właśnie. Ale Polak zawsze wie lepiej i dorabia do wszystkiego teorię.

    pozdrawiam
    mario

  • 38. Data: 2010-04-21 14:11:20
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Krzysiek Kielczewski pisze:

    > Mogą i informować. Ale o hamowaniu.

    > W kwestii niepotrzebnego świecenia? Widzę. Na drodze mi to przeszkadza,
    > na parkingu nie.

    ciekawe że mijania w dzień Ci nie przeszkadzają :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 39. Data: 2010-04-21 14:18:45
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 21 Apr 2010 14:09:03 +0200, Mario napisał(a):

    > no i? Jak duży jest to problem dla Ciebie że napisałem przez 'x'?

    Wystarczający do zwrócenia uwagi.

    > w Europie dużo autek jeździ z ASB.

    Ale więcej jeździ bez. Czyli sami rajdowcy?

    Światło p o s t o j o w e.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 40. Data: 2010-04-21 15:42:11
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    "colin" wrote
    > O ile przez 2
    > tygodnie w illinois nie slyszlem 10 trabniec to jak tylko sie wjechalo
    > do CA
    > to nasilenie trabienia bylo 1000x wieksze.

    A to juz kwestia kultury/przyzwyczajen kierowcow. W CA jest wielu
    latynosow, ktorzy klaksonu uzywaja czesciej niz migaczy, bo tak sie u
    nich jezdzi. Przeniosa sie do Stanow, i jezdza tak samo.

    Pozdr.
    Pete