  • 11. Data: 2010-10-29 06:47:20
    Temat: Re: [PRESS] 368 Hond dla policji
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-29 08:08, Marcin N pisze:

    > Abstrahując od tego, że nie ucieka się przed policją, bo może się to
    > fatalnie skończyć.

    No costy, przeciez jak komus strzeli do glowy (taki pomysl, a pozniej
    policja) to znajda sie obroncy i napisza ze nie wolno w poscig wysylac
    pocisku 9mm.

    --
    Estrella - Dominiki http://otomoto.pl/kawasaki-estrella-bj250a-M2281543.
    html

  • 12. Data: 2010-10-29 06:51:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Marcin N napisał(a):
    > Abstrahując od tego, że nie ucieka się przed policją, bo może się to
    > fatalnie skończyć.

    Generalnie taka ucieczka to jak latanie po torze. Klocki i opony leca w
    oczach.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 13. Data: 2010-10-29 07:11:11
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-29 00:27, woohoo pisze:

    Zanotować numery tablic, dać znać przez radio reszcie polucjantów i tyle.
    > Inna sprawa, że jeżeli dany ścigany jest u siebie i ma trochę sprytu, to
    > ucieknie nawet szybszemu.
    > Ja bym w swoim mieście bez najmniejszego problemu zwiał nawet
    > pięciokrotnie szybszemu, bo znam takie trasy, gdzie moc się zupełnie nie
    > liczy.

    Dodaj do tego mocny stres i w czasie ucieczki pozapominasz te trasy:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 14. Data: 2010-10-29 09:18:12
    Temat: Re: 368 Hond dla policji
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 301 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:

    > K1200S?! A ten co odpadł to co? Panewki mu wypadły czy może dyfer
    > zmieliło?

    Pewnie mu cohones zabrakło przy takich prędkościach z jakimi poruszał
    się ścigany :-)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 15. Data: 2010-10-29 09:45:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Oct 2010 11:18:12 +0200 osobnik zwany PawelK vel
    Pablo wystukał:

    znaczy mu wypadły czy jak? ;)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 16. Data: 2010-10-30 20:50:01
    Od: Tomek Wozniakowski <z...@o...pl>

    Czesc :)

    W dniu 2010-10-29 11:18, PawelK vel Pablo pisze:
    > Dnia 301 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
    ...)

    > Pewnie mu cohones zabrakło przy takich prędkościach z jakimi poruszał
    > się ścigany :-)

    PAblo, Artur mial okazje widziec, jak sobie chlopaki radza, wiec raczej
    tego nie mial na mysli ;)

    --
    Pozdrawiam :)
    Tomek