  • 11. Data: 2014-09-16 13:05:26
    Temat: Re: PREPAID w Anglii na tydzień -- HELP!!! ;)
    Od: masti <g...@t...hell>

    PiteR wrote:

    > Dlaczego myślisz, że tam jest tak jak u nas. Polski handel to taki
    > większy stragan na targowisku. Wszystko razem myło i powiło.

    straszne. Można zrobić coś prosto a nie kombinować jak w IK

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2014-09-16 21:01:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    masti pisze tak:

    > straszne. Można zrobić coś prosto a nie kombinować jak w IK

    UK miasto 260 tys 2 galerie
    PL miasto 190 tys 4 galerie i 2 w budowie :)

    strach otworzyć konserwę

    --
    Piter

  • 13. Data: 2014-09-18 11:00:01
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    x...@g...com wrote:
    > Proszę o pomoc. Chcę wybrać się teraz na półtora tygodnia do LONDYNu, wraz z
    nastoletnimi dziećmi. Chcemy tam kupić startery żeby móc korzystać (jak najtaniej):

    Naprawdę jedziesz do LONDYNU?! :-)

    Jeżeli na tylko na tydzień, to różnica żadna - kup startery Vodafone,
    czy innej sieci, na której punkt się akurat natkniesz. Instrukcja
    użytkowania i doładowania jest w opakowaniu.

  • 14. Data: 2014-09-24 21:20:07
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 15 Sep 2014 14:53:22 +0200, P.B. napisał(a):

    > Ja lecę w środę i mam ten sam problem. Z racji tego, że kuzynka, która tam
    > mieszka ma Virgin, to i ja kupię Virgin Mobile. Karty powinny być dostępne
    > na Luton w sklepie ICE - niby to jest kantor, ale powinni mieć też karty
    > prepaid, które tam dla zmyły nazywają się "pay as you go". Szczegóły oferty
    > Virgin:
    > http://store.virginmedia.com/virgin-media-mobile/sim
    -only/pay-as-you-go-sim.html
    > Dla mnie najważniejszy jest net, bo rozmowy załatwię przez Skype i BBM.

    Odpowiem sam sobie, bo dziś wróciłem z tygodniowej wycieczki do Londynu.
    Zestawy startowe są do kupienia wszędzie: Tesco, Asda, WHSmith. Ja kupiłem
    w WHSmith na lotnisku w Luton. Kupiłem O2, bo tylko ten miał napisane na
    opakowaniu, że karta jest kompatybilna z mini i mikro SIM - ja
    potrzebowałem dwie karty do różnych telefonów, a nie miałem narzędzi i
    ochoty na wycinanki. Karta kosztuje niecałe 2 funty, doładowania są po 10
    funtów. Net dziennie kosztuje 1 funt za 50MB, po przekroczeniu limitu można
    sobie odblokować kolejne 50MB za funta SMSem. Mi to fajnie wyszło, bo
    akurat na godzinę przed odlotem do Polski skończyło się te 10 funtów na
    jednym i drugim telefonie. Mało gadaliśmy - utrzymanie telefonów on-line
    było najważniejsze.
    Gdyby nie ta karta mikroSIN, to wybrałbym inną sieć - w O2 dużym
    mankamentem jest doładowanie po 10 funtów - nie można doładować mniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 15. Data: 2014-10-01 23:09:24
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 24.09.2014 o 21:20, P.B. pisze:

> [...]
    > Gdyby nie ta karta mikroSIN, to wybrałbym inną sieć - w O2 dużym
    > mankamentem jest doładowanie po 10 funtów - nie można doładować mniej.

    Teraz proszę o zabranie głosu przez narzekaczy, jaka to w Polsce
    drożyzna, bo za dzwonienie, smsowanie bez limitu przez miesiąc + paka
    500 MB danych trzeba u nas wybulić ok. 30-35 zł, czyli ok. Ł7. :-)

  • 16. Data: 2014-10-02 07:22:36
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Oct 2014 23:09:24 +0200, Poldek napisał(a):

    > Teraz proszę o zabranie głosu przez narzekaczy, jaka to w Polsce
    > drożyzna, bo za dzwonienie, smsowanie bez limitu przez miesiąc + paka
    > 500 MB danych trzeba u nas wybulić ok. 30-35 zł, czyli ok. Ł7. :-)

    Szczególnie jak się uwzględni, że minimalna płaca w UK to 6,5, a w Polsce 9
    - tylko tu PLN/h, a tam GBP/h. W Polsce od minimalnej płacy pracownik
    zapłaci 33% ZUS, podatku itp. a w UK dostanie dofinansowanie do
    wszystkiego, bo wg. ich standardów jest biedakiem :)
    Ceny poszczególnych usług/towarów w UK są wyższe, ale dochody nieporównanie
    bardziej! Jakoś Brytyjczycy nie chcą masowo emigrować do Polski dla
    taniochy telefonicznej.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 17. Data: 2014-11-06 19:26:17
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 15 Sep 2014 20:53:00 +0100, K <...@...c> wrote:

    >lyca mobile, czesto rozdaja za darmo w wizzair.
    W pazdzierniku dostałem w WAW w części pozaeuropejskiej rozdawali - do
    wyboru były karty dedykowane na różne kraje z odpowiednim
    przypisaniem kraju i załadowane 1 sztuką lokalnej waluty np 1Ł lub 1$.
    Dawali ile chciałeś i jakie chciałeś. Rozdawali nawet z numerem pl i
    kwotą 1 zł ale nie wziąłem bo wszak wylatywałem poza pl :)

    Połączenia w ramach lycamobile za darmo.

    WAM
    --
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl