eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące › Re: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonan=?ISO-8859-2?Q?e_po=B3=B1czenia_przychodz=B1ce?=
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za
    niwykonan=?ISO-8859-2?Q?e_po=B3=B1czenia_przychodz=B1ce?=
    Date: Wed, 20 Oct 2010 19:26:07 +0000 (UTC)

    MK wrote:
    > Operator twierdzi, że naliczono opłatę bo przekierowanie na PG jest
    > płatne

    Było płatne do pewnego momentu. Teraz wszyscy opowie w UE chyba
    przekierowują (nie wiem czy to wymuszone) za darmo na pocztę.

    > albo, że ja jednak wbrew temu co mówię, odebrałem te połączenia
    > (co jest nieprawdą) - jeszcze dziś napisałem żeby wybrali sobie swoją
    > ostateczną wersję.

    Z kwoty opłaty na fakturze wynika dokładnie, co się stało. A może miałeś
    jakieś przekierowanie niestandardowe jeszcze?

    > Jeśli ktoś mógłby podać jakieś przepisy mające tu zastosowanie, ew.
    > skomentować sytuację, byłbym wdzięczny. Nie chciałbym póki co podawać
    > nazwy OPa. Z góry dzięki

    Komentując: Marne szanse.

    Jakub