eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwykonane połączenia przychodzące › Re: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za niwyk=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fonane=5Fpolaczenia=5Fprzychodzace=3F?==?ISO-8859-2?Q?=3D?=
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jakub Danecki" <j...@d...net>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PRAWO TELEKOM.] pobrana opłata za
    niwyk=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fonane=5Fpolaczenia=5Fprzychodzace=3F?==?ISO-8859-2?Q?=3D?=
    Date: Thu, 21 Oct 2010 22:17:02 +0000 (UTC)
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <i9qe4t$8tq$1@news.onet.pl>
    References: <4cbf3bda$0$21004$65785112@news.neostrada.pl> <i9nfoe$jrk$1@news.onet.pl>
    <4cbf473c$0$22804$65785112@news.neostrada.pl> <i9ns32$4dg$1@news.onet.pl>
    <4cc038b9$0$21007$65785112@news.neostrada.pl> <i9pgh5$j5f$1@news.onet.pl>
    <4cc050a7$0$22809$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: cmc178.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1287699422 9146 83.31.130.178 (21 Oct 2010 22:17:02 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 21 Oct 2010 22:17:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: XanaNews/1.18.1.6
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1000991
    [ ukryj nagłówki ]

    MK wrote:
    > Nie nie odrzucałem, nie miałem telefonu w ręku gdy one nadchodziły.

    Czyli zadziałało przekierowanie "gdy nie odbiera". Czy to przekierowanie
    TEŻ wyłączyłeś?

    > A
    > co do Poczty - po pierwszych trzech naliczonych połączeniach
    > przychodzących zawiesiłem przekierowania na pocztę (zaznaczam, że mimo
    > tego opłaty były później i tak naliczane za nieodebrane połączenia), po
    > powrocie do kraju z powrotem aktywowałem i skrzynka jest pusta

    Jeżeli wyłączyłeś WSZYSTKIE przekierowania (i miałeś taką możliwość, bo
    nie wszędzie da sie to zrobić z telefonu) i po tej dacie nadchodzące
    połączenia były przekierowane (zapisałeś sobie datę wykonania operacji
    wyłączania przekierowań i sprawdziłeś, że rzeczywiście to działa, a
    następnie sprawdziłeś daty i godziny tych niepoprawnie naliczonych
    połączeń) to jest podstawa do reklamacji, potrzebujesz jedynie... dowodu,
    że wykonałeś w danym dniu i i danej godzinie to co kazał operator, a on
    to potem odwrócił wbrew twojej woli.
    Generalnie... życzę szczęścia.

    > Moje poczucie niesprawiedliwości wynika z tego, że połączenie nie było
    > zestawiane, a ja byłem skubany z $$$. tak jak ktoś wcześniej zauważył -
    > ktoś kto dzwonił do mnie z PL łączył się ostatecznie z numerem polskim,
    > nawet jeśli został przekierowany na PG. No i cała sytuacja po rzekomym
    > anulowaniu przekazów jest dla mnie nieporozumieniem.

    Zaraz, to było zestawiane, czy nie? Co w takim razie słyszał abonent?
    jeżeli cokolwiek innego, niż dźwięk wybierania, to połączenie zostało
    zestawione i pobierana mogła być opłata.

    Jakub

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: