eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-23 23:02:37
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "nieuk" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Konop" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ho8qjo$mtd$1@inews.gazeta.pl...

    > Praca? Jak praca ;).. nie ma pracy dla inż. elektroników ;)...wiem co
    > mówię - skończyłem we wrześniu studia, z wyróżnieniem, dyplom "dla firmy",
    > no i co z tego? Jakaś umowa o dzieło gdzieś po drodze i tyle... Mówiąc
    > krótko - dupa straszna ;P...

    Praca do Ciebie nie przyjdzie. Trzeba jej troche poszukać.
    Faktycznie dupa z Ciebie straszna jak ty od września nie znalazłeś roboty.
    Za co Ci dali to wyróżnienie?
    > Nie chcę narzekać, ale skoro robimy taki [OT] odnośnie sytuacji na rynku
    To nie narzekaj - bo na razie to narzekasz. A podobno nie chcesz.
    Pracować też tak chcesz jak nie chcesz narezkać ?
    > pracy - to z chęcią poczytałbym dyskusję na temat ilości miejsc pracy dla
    > elektroników ;)... Zwłaszcza pod kątem możliwości zatrudniania osób z
    > bardzo małym doświadczeniem...
    Błąd popełniłeś. Zamiast wyróżnienia zdobywać na studiach to trzeba było
    doświadczenie zdobywać.
    Rok szukałem kogoś do pomocy. Każdy przedstawia dość ciekawe założenie. "Mam
    studia to mi sie należy etat i kasa taka jak chce". Kurcze zapłace jednemu
    czy drugiemu tyle ile chce tylko niech pokaże że coś umie. Nie zapłacę nigdy
    pracownikowi za studia. Zapłacę za wiedzę, ewentualnie za chęć jej
    zdobywania.

    > A co do wątku o zarobkach:
    > woj. Śląskie, inż. elektronik, wynagrodzenie: 0zł ;D...
    woj. podkarpackie technik elektronik ( po studiach bez dyplomu) 6-8 tys. na
    ręke plus do dyspozycji auto z pełnym bakiem, komórka, komputer, lapotp.
    Minus roboty to taki że nie mam możliwości urlopu dłuższego niż 10 dni
    kalendarzowych jednorazowo.

    Nie kończyłem studiów celowo żeby czasem nie pójść drogą jaką nam konop
    przedstawił.

    --
    pejo