eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010 › Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
  • Data: 2010-03-24 14:25:32
    Temat: Re: [PRACA] Pomówmy o wynagrodzeniach dla elektroników- wiosna 2010
    Od: "Papa5merf" <5...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "entroper" napisał:

    > Przyświeca im taniość, taniość i jeszcze raz taniość. Wielkim
    > sprzymierzeńcem jest bieda i bezrobocie w regionie - dzięki temu
    > pracowników (w tym i inżynierów) będzie można trzymać krótko. Nie sądzę,
    > by zakład chciał kogokolwiek przyciągać. Okolica w pakiecie daje im za
    > prawie free zdesperowanych miejscowych i jakiś inżynier wracający na
    > tarczy z lepszego miasta też się znajdzie. Bardzo wątpię, by wabili kogoś
    > z daleka konkurencyjnymi zarobkami, ale nawet jeśli - i na pierwszy rzut
    > oka ich propozycja będzie wyglądała sensownie

    ha ha, a ja dostszegam dwa aspekty takich firm na zadupiach, czy są to plusy
    czy minusy to zależy od punktu widzenia, dla jednej strony to plus a dla
    drógiej minus:O)
    1.
    taka zadupiasta firma ogłasza nabór mamjąc jeleni jakąż złudną
    atrakcyjnością i ci jelenie jeżdżą ta to zadupie na drógi koniec krau na
    rozmowy (oczywiscie firma nie pokrywa kosztuf podruży:O), zataja przed
    jeleniami że rekrutacja jest wieloetapowa, wiec ci jelenie wydają masę kasy
    na to podróżowanie a pod koniec rekrutacji są tak spłukani że przyjmą każdą
    pracę za każde pieniądze:O)
    2.
    taki zadupiasty pracownik nie jest w stanie szukać innej lepszej pracy bo
    dotarcie z zadupia na rozmowę o pracę jest niemożliwe ze względu na czas
    dojazdu, albo na wysokie koszta, pszy jednoczesnych niskich zarobkach na
    zadupiu gdize jest wielkie bezrobocie:O)