  • 1. Data: 2002-10-22 07:35:17
    Temat: PPI SA
    Od: "Aero" <1...@N...wp.pl>

    Witam.
    Na początku podziękowania dla pana G ( ;) ) za link.
    www.ppi-sa.com.pl czy ktoś się może z nimi spotkał?
    Ceny są kuszące, jutro zadzwonię do nich czy są już dostepni u mnie.
    Chciałbym tylko wiedzieć czy można tej firmie zaufać, czy nie ma tam żadnego
    haka (regulamin już przeczytałem).
    Jakiekolwiek opinie mile widziane (tu czy na priva).

    Pozdrawiam,

    Aero
    1...@w...pl
    msn: a...@h...com

  • 2. Data: 2002-10-22 08:35:33
    Temat: Re: PPI SA
    Od: Piotr Szmitkowski <j...@S...gdziekolwiek.pl>

    Wiadomość napisana przez: Aero:

    > Witam.
    > Na początku podziękowania dla pana G ( ;) ) za link.
    > www.ppi-sa.com.pl czy ktoś się może z nimi spotkał?

    Polecam watki na pl.regionalne.warszawa, a firmy jako takiej raczej
    nie polecam (na podstawie prezentowanych opinii).

    --
    jackal / (:) P.I.G.S. Member / .:: \o/ :: 3561758753 ::.
    "Sometimes the best you can do is make other feel bad." - PHB

  • 3. Data: 2002-10-22 08:35:40
    Od: "Jacek Olbrys" <j...@f...onet.pl>

    > Witam.
    > Na początku podziękowania dla pana G ( ;) ) za link.
    > www.ppi-sa.com.pl czy ktoś się może z nimi spotkał?
    > Ceny są kuszące, jutro zadzwonię do nich czy są już dostepni u mnie.

    Polecam lekture ich forum (szczegolnie wczesniejsze watki):
    matiz.autokacik.pl/osiedle