-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!2.eu.feeder.erje.net!news.uzoreto.com!news.dns-netz.com!news.freedyn.net!newsf
eed.xs4all.nl!newsfeed7.news.xs4all.nl!85.12.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.am
s1.xlned.com!news.xlned.com!peer04.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.hig
hwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: POsluchajcie co powiedzial profesjonalista
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <e...@g...com>
<5d684406$0$533$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<f...@g...com>
<qkgtus$sgi$1$opajak@news.chmurka.net> <qkguuf$65m$1@news.icm.edu.pl>
<6...@g...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Tue, 3 Sep 2019 23:28:22 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.8.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <6...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 32
Message-ID: <5d6edaf6$0$535$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1567546102 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 535 83.142.196.21:16309
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2678
X-Received-Body-CRC: 1519670382
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2662173
[ ukryj nagłówki ]W dniu 03.09.2019 o 17:07, s...@g...com pisze:
> Serio, ciekawi mnie wyjasnienie dlaczego wymyslono dodatkowy sposob zamiast
wykorzystac to co jest.
>
> Zeby bylo kompatybilnie z miejscami gdzie pasa awaryjnego nie ma? Ekspresowka czy
jakies arterie miejskie?
To jedno, ale IMHO nie przede wszystkim:
1 - IMHO szerzej - ci z lewej zjadą do lewej, ci z prawej na awaryjny -
wyjdzie cały prawy + metr lewego. Pas główny jest na ogół szerszy więc
finalnie wyjdzie jakieś 2 m szerzej - dla wozu bojowego to już ma
znaczenie. Można szybciej jak masz większy zapas.
2 - widoczność - tiry lądują generalnie na awaryjnym i zasłaniają to co
kierowcę uprzywilejowanego mniej interesuje - czyli krajobraz a nie drogę.
3 - na awaryjnym może coś stać, może kawałka nie być.
4 - ludzie odruchowo zjeżdzają raczej do krawędzi. A więc do krawędzi
awaryjnego - patrz punkt 1.
5 - to co napisałeś. Procedury są fajniejsze, jak są ogólne i nie trzeba
się nad nimi zastanawiać - ta działa na autostradzie, krajowce,
powiatowej i w mieście. A nawet w sąsiednim kraju;)
6 - skoro służby tak chcą, to zróbmy im dobrze. A raczej chcą, bo jakby
im ktoś kampanie społeczną robił przeciw nim to by protestowali.
7 - jako motocyklista powiem ci, że środkiem lepiej;)
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.19 23:54 kk
- 04.09.19 10:06 SW3
- 04.09.19 17:02 T.
- 04.09.19 18:05 s...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=