  • 51. Data: 2012-01-17 01:30:05
    Temat: Re: POnK
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Na podstawie nie, ale mając go, możesz się zarejestrować tak jakbyś
    > wciąż używał swojego numeru.

    Podając swoje dane osobowe na lewo i prawo?!!!

  • 52. Data: 2012-01-17 01:32:52
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Disappointed E52 owner <d...@e...com> wrote:
    > Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj przykład programu w Windows który po wciśnięciu [X] zwija się do
    > paska.

    Tray to taka zwyczajowa nazwa obszaru powiadomień paska zadań. Tam się
    "zwija" ot na przykład Gadu-Gadu.

  • 53. Data: 2012-01-17 15:04:14
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    com...

    > Podając swoje dane osobowe na lewo i prawo?!!!

    Tobie trzeba wszystko dokładnie narysować na ekranie dotykowym, żebyś
    coś zaczął jarzyć?

  • 54. Data: 2012-01-17 15:05:06
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Tray to taka zwyczajowa nazwa obszaru powiadomień paska zadań. Tam się
    > "zwija" ot na przykład Gadu-Gadu.

    Ok, tu faktycznie tak jest.

  • 55. Data: 2012-01-18 00:48:14
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    .com...
    com...

    > Tobie trzeba wszystko dokładnie narysować na ekranie dotykowym, żebyś

    Może być nawet na papierowym flipczarcie. Ale możesz też po prostu
    wytłumaczyć, jaką wartość dodaną niesie rejestracja numeru na wariata po
    zgubieniu zamiast na spokojnie przed.

  • 56. Data: 2012-01-18 18:26:34
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    > Może być nawet na papierowym flipczarcie. Ale możesz też po prostu
    > wytłumaczyć, jaką wartość dodaną niesie rejestracja numeru na wariata
    > po zgubieniu zamiast na spokojnie przed.

    Taką, że olewam rejestrację i skorzystam z niej tylko jak już będę
    _musiał_,
    bo zgubię/zniszczę/zwędzą mi kartę, a podawanie tego dobrowolnie jest
    naiwnością.
    Sprawdź definicję: koło ratunkowe

  • 57. Data: 2012-01-18 20:52:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > _musiał_,
    > bo zgubię/zniszczę/zwędzą mi kartę, a podawanie tego dobrowolnie jest

    Przecież nikt cię nie zmusza. Tak czy siak robisz to dobrowolnie.

    > Sprawdź definicję: koło ratunkowe

    Nie ma w niej nic o podawaniu danych osobowych. A koła ratunkowe ładuje się
    na statek przed wypłynięciem z portu.

  • 58. Data: 2012-01-18 22:56:16
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    .com...
    .com...

    > Przecież nikt cię nie zmusza. Tak czy siak robisz to dobrowolnie.

    > Nie ma w niej nic o podawaniu danych osobowych. A koła ratunkowe
    > ładuje się na statek przed wypłynięciem z portu.

    Wiem, że przerasta Twoje rozumowanie abstrakcyjne myślenie, ale przyjmij
    do wiadomości że czasem słowa miewają inne znaczenie i są używane w
    innym kontekście. Jeśli wznowią milionerów idź i powiedz, że źle nazwali
    podpowiedzi, bo to nie okręt...

  • 59. Data: 2012-01-19 00:23:41
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > używane w innym kontekście. Jeśli wznowią milionerów idź i powiedz,
    > że źle nazwali podpowiedzi, bo to nie okręt...

    Jaki znowu okręt? Wojna jakaś?
    Abstrakcyjne myślenie to nie jest bezmyślność. Weź się naucz z sensem
    tworzyć analogie albo idź się utop. I jak już będziesz pod wodą, to wtedy
    koło ratunkowe zamawiaj z allegro.