  • 11. Data: 2012-01-15 12:33:09
    Temat: Re: POnK
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Tomaszek <t...@f...onet.pl> wrote:

    > Oczywiście trochę przesadził, ale poza chęcią przeniesienia numeru
    > naprawdę nie widzę sensu rejestrowania prepaida.

    Jesteś na 100% pewien, że nigdy nie zgubisz ani nie zepsujesz SIMa? I że
    nikt ci nigdy telefonu nie ukradnie?

    > Dawać komuś
    > dobrowolnie swoje dane osobowe to w tych czasach lekkomyślność.

    Od paranoi do lekkomyślności daleka jest droga.

  • 12. Data: 2012-01-15 14:19:22
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ibndofpdqxxw.dlg@lepper.institute.com...

    > Używam numeru od ponad 10 lat, ciągle tego samego. I nikt nie dzwoni.
    > Tylko wiesz.. ja uważnie czytam instrukcje. Nie tylko obsługi.

    A ja od 9 i dzwonią śrendio co kwartał, nie pomagają prośby ani groźby.
    Nie wiem co do tego ma instrukcja, jakbyś jeszcze uważnie czytał
    posty, to byś się dowiedział, że musiałem z niej skorzystać żeby
    poczytać o funkcji z d..y. Ale taki mastah blastah jak Ty, na pewno by
    wiedział co to znaczy jak telefon sam z siebie świeci i przedarłby się
    przez zakręcone menu i jeszcze wiedział, że trzeba przełączyć na tryb
    prywatny z biznesowego, żeby w ogóle dana opcja się pokazała w menu.

  • 13. Data: 2012-01-15 14:21:54
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1ibzwucd754zs$.dlg@lepper.institute.com...

    > 10 lat temu ciężko było kupić taktaka w salonie bez rejestracji.

    No patrz, a ja kupowałem nawet 13 lat temu, bynajmniej nie w salonie.

  • 14. Data: 2012-01-15 14:22:47
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> napisał w wiadomości
    com...

    > Jesteś na 100% pewien, że nigdy nie zgubisz ani nie zepsujesz SIMa? I
    > że nikt ci nigdy telefonu nie ukradnie?

    Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo. Poza
    tym jest jeszcze karta od wyłamanego sima z PUKiem,
    to takie koło ratunkowe. Można na podstawie tego zarejestrować i
    odzyskać numer. Sprytne co?

  • 15. Data: 2012-01-15 14:24:16
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "ALEX" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wysil się bardziej, tego nawet nie można nazwać żenadą
    > BTW Symbian 3rd to nadal dla ciebie czarna magia?

    To dla mnie nadal shit. Nie mówiłem, że nie potrafię obsłużyć telefonu,
    tylko niektóre opcje są zrąbane i niepotrzebnie zagmatwane. Np byłem
    przyzwyczajony, że czerwona słuchawka "ubija" proces i powoduje wyjście,
    tutaj tak nie jest. Ok inna filozofia, ale nadal brak konsekwencji:
    prawa belka raz jest tam "wyjście" kiedy indziej "ukryj", albo trzeba
    się przedzierać przez menu żeby zamknąć program. To ma być postęp i
    wygoda?

  • 16. Data: 2012-01-15 14:26:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:19:22 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > A ja od 9 i dzwonią śrendio co kwartał, nie pomagają prośby ani groźby.
    > Nie wiem co do tego ma instrukcja, jakbyś jeszcze uważnie czytał

    Instrukcja używania tych formularzy w których podaje się swoje dane
    kontaktowe. Na papierze i w internecie. Znów oblałeś test na inteligencję.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 17. Data: 2012-01-15 14:26:53
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:21:54 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > No patrz, a ja kupowałem nawet 13 lat temu, bynajmniej nie w salonie.

    I o czym to świadczy, drogi Watsonie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 18. Data: 2012-01-15 14:29:11
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:22:47 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

    > Jego ryzyko, przynajmniej nie podaje swoich danych na lewo i prawo.

    tym co dzwonią z ofertami jednak podałeś.
    Ciekawe masz zasady.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 19. Data: 2012-01-15 14:31:48
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 15:24:16 +0100, Disappointed E52 owner napisał(a):

> [...]
    > prawa belka raz jest tam "wyjście" kiedy indziej "ukryj", albo trzeba
    > się przedzierać przez menu żeby zamknąć program. To ma być postęp i

    Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję.
    Przytrzymanie klawisza "menu" wyświetla aktywne procesy, drugi softkey
    wtedy ubija.
    Na tym polega działanie systemu wielozadaniowego, że wywołanie głównego
    ekranu (czerwona słuchawka) właśnie nie ubija programu. Jak chcesz ubić, to
    zdecydowana większość programów ma opcję WYJDŹ

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 20. Data: 2012-01-15 14:35:04
    Od: "Disappointed E52 owner" <d...@e...com>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@y...org> napisał w
    wiadomości news:1o88vqgzpmqdo.dlg@lepper.institute.com...

> [...]
    > ubić, to
    > zdecydowana większość programów ma opcję WYJDŹ

    A Ty dalej nic nie rozumiesz. Wiem o przytrzymaniu "Menu", z reguły nic
    tam nie mam, tylko czasem wisi np książka telefoniczna jak sie zapomne,
    że tutaj jest inaczej. To tak jakby niektóre programy w windows nie
    zamykały się przez [X] tylko jakieś swoje własnewidzimisie, albo X
    powodowałby zwinięcie do ikony. Napisałem co jest nie tak, raz dany
    klawisz powoduje jedno, a kiedy indziej drugie.