  • 1. Data: 2011-12-05 22:20:52
    Temat: POZ - plany :o
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    http://epoznan.pl/news-news-29233

    a w szczegółach to:

    http://epoznan.pl/gallery/31f5be73641bd7803b59a96419
    0133d6/20111205133314.jpg

    Cytuje:

    Kierowcy wciąż jednak muszą się zmagać ze śródmiejskim odcinkiem ulicy
    Bukowskiej - od Zeylanda do Bułgarskiej. Już w sierpniu, po otwarciu
    nowej dwupasmowej Bukowskiej zdecydowano się przeprowadzić konsultacje
    społeczne na temat ewentualnej przebudowy śródmiejskiego odcinka.

    Wygrał wariant z buspasami i prawoskrętami bez lewoskrętów (schemat).

    Czy to oznacza, że na bukowskiej od al. Polskiej do centrum
    wszędzie będzie zakaz skrętu w lewo? :o

  • 2. Data: 2011-12-05 22:26:56
    Temat: Re: POZ - plany :o
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Wygrał wariant z buspasami i prawoskrętami bez lewoskrętów (schemat).
    >

    > Czy to oznacza, że na bukowskiej od al. Polskiej do centrum
    > wszędzie będzie zakaz skrętu w lewo? :o

    Na Głogowskiej to się w miarę sprawdza, w stosunku do innych planów
    nabrojenia na Bukowskiej to mniejsze zło, więc czemu nie?

  • 3. Data: 2011-12-05 22:38:32
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/05/2011 10:26 PM, Cavallino wrote:

    > Na Głogowskiej to się w miarę sprawdza, w stosunku do innych planów
    > nabrojenia na Bukowskiej to mniejsze zło, więc czemu nie?

    Przekonałeś mnie. Dzisiaj zrobili zwężenie na Przybyszewskiego
    przed Marcelińską. Dramat.

  • 4. Data: 2011-12-05 22:44:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Przekonałeś mnie. Dzisiaj zrobili zwężenie na Przybyszewskiego
    > przed Marcelińską. Dramat.

    A konkretniej?
    Zwęzili Przybysza do 1 pasa?
    I tak w obie strony?

    Coś wiadomo na jak długo?

  • 5. Data: 2011-12-06 23:12:28
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-05 22:38, m...@i...pl pisze:

    > Przekonałeś mnie. Dzisiaj zrobili zwężenie na Przybyszewskiego
    > przed Marcelińską. Dramat.

    Dramat to dopiero będzie;
    już zaczęli prace nad strefą max 30km/h w centrum...

    niech rozstawią fotopstryczki w newralgicznych miejscach
    a przynajmniej miejska kasa się wzbogaci ;)

    ps. Megrims, jaki to "szary" człowiek ma wpływ na inwestycje w mieście?
    można jedynie pomarudzić i wyżalić się.

    pozdrawiam
    gadacz

  • 6. Data: 2011-12-07 01:27:44
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dramat to dopiero będzie;
    > już zaczęli prace nad strefą max 30km/h w centrum...

    Dramat do potęgi będzie jak zamkną centrum dla ruchu samochodów, poza
    autobusami, tramwajami i taxi, lub wprowadzą opłaty za wjazd do tego
    centrum. A wiem ze źródła zbliżonego do ZDM, że rozważa się wprowadzenie
    takiego pomysłu w Poznaniu, zresztą władze innych dużych miast też już
    nad tym myślą.