  • 91. Data: 2010-05-24 21:24:49
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-24 21:18, Jurand pisze:
    > [cut]
    >
    > A można było jakoś bardziej z klasą...
    >
    > Jurand.

    Każdy z nas jest inny - na szczęście.
    Nie jest nam po drodze i OK.

  • 92. Data: 2010-05-24 21:25:59
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htehrf$27hb$1@news.mm.pl...

    > W Polsce to strach posiadac lepszy samochod.
    > Zaraz wyskoczy banda zakompleksionych biedakow i zacznie wyzywac od malych
    > chujkow.

    Przepraszam, czy aby nie Ty jesteś autorem tych tekstów:

    "Nie, on chce powiedziec, ze jest zjebem w punto"
    "Wiejskie umysly to i wiejskie legendy."
    "Nie pierdol,..."
    "Jakbys mial odrobine mozgu i wiedzy"
    "AAA niezly debil z Ciebie :/"
    "To zle mylisz matolku."

    Rozumiem, że to jest zupełnie coś innego, niż "wyzywanie od małych chujków"
    ;) ? To jest pewnie ten "styl życia", do którego się jest zobligowanym,
    posiadając BMW ;)

    Jurand.

  • 93. Data: 2010-05-24 22:01:49
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > ;) ? To jest pewnie ten "styl życia", do którego się jest zobligowanym,
    > posiadając BMW ;)

    sa rzeczy ktorych sie kupic nie da i chocby sobie kupil i 10 salonowych
    biemdalju, to nadal pozostanie redneckiem w bmw, ktoremu sie domowa sloma
    zza mankietow sypie

  • 94. Data: 2010-05-24 22:18:43
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Każdy z nas jest inny - na szczęście.
    > Nie jest nam po drodze i OK.

    Ale po co taki elaborat, z którego niewiele wynika? ;)

    Jurand.

  • 95. Data: 2010-05-24 22:19:48
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    > sa rzeczy ktorych sie kupic nie da i chocby sobie kupil i 10 salonowych
    > biemdalju, to nadal pozostanie redneckiem w bmw, ktoremu sie domowa sloma
    > zza mankietow sypie
    Co widać codziennie, również na przykładzie kierowców
    samochodów innych marek "wyższej" klasy,
    bez krępacji np. wywalających pety na jezdnię
    (o kulturze języka po zwróceniu uwagi na CB nie wspomnę).

    Dziś już nic o niczym nie świadczy - nawet (zwłaszcza ?) wykształcenie.

    Pzdr

    JKK

  • 96. Data: 2010-05-24 22:28:39
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-24 22:18, Jurand pisze:

    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co taki elaborat, z którego niewiele wynika? ;)

    Jeśli oczekujesz czegoś krótkiego, w stylu "mistrza ciętej riposty" to
    na moje szczęście pozostaniesz rozczarowany.

  • 97. Data: 2010-05-25 05:07:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

> [...]
    >
    > Rozumiem, że to jest zupełnie coś innego, niż "wyzywanie od małych
    > chujków" ;) ? To jest pewnie ten "styl życia", do którego się jest

    Debilu, wiekszosc to byly okreslenia Twojego stanu umyslu niestety, a
    nie Twojego stanu posiadania jakiegokolwiek samochodu.
    Wiec zmykaj ciolku w podskokach z tego watku tak jak to raczyles zrobic
    z poprzedniego.
    I wybacz, ale bede uzywal ogolnie przyjetych slow kiedy tylko uznam to
    za stosowne, podobnie jak Ty bedziesz zmyslal i ocenial ludzi po marce
    samochodu.
    A jak myslisz, ze madrosc mierzy sie iloscia nie wypowiedzianych
    wulgaryzmow to niestey tez tylko swiadczy o Twoim ptasim mozdzku :/

    --
    Karolek

  • 98. Data: 2010-05-25 06:09:04
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > Jeśli oczekujesz czegoś krótkiego, w stylu "mistrza ciętej riposty" to
    > na moje szczęście pozostaniesz rozczarowany.

    Nie, wręcz przeciwnie ;) Oczekiwałem, szczerze mówiąc, normalnej, rzeczowej
    odpowiedzi w temacie, a nie dyskutowania z jakimś kolesiem, czy się ma
    czyste auto, czy brudne i czy to dobrze, czy nie ;)

    Jurand.

  • 99. Data: 2010-05-25 06:16:00
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

> [...]
    > Twojego stanu posiadania jakiegokolwiek samochodu.
    > Wiec zmykaj ciolku w podskokach z tego watku tak jak to raczyles zrobic z

    Nooo pięknie, widzę, że się rozkręcasz. Podpowiem Ci - niezależnie od
    powodu, dla jakiego kogoś określasz "debilem", "ciołkiem" czy "chujkiem", to
    jest to wyzywanie.

    > I wybacz, ale bede uzywal ogolnie przyjetych slow kiedy tylko uznam to za
    > stosowne, podobnie jak Ty bedziesz zmyslal i ocenial ludzi po marce
    > samochodu.

    Możesz używać słów jakich chcesz, tylko potem śmiesznie to wygląda w
    zestawieniu z wypowiedziami, że za chwilę ktoś wyskoczy i zacznie wyzywać od
    czegoś tam.

    > A jak myslisz, ze madrosc mierzy sie iloscia nie wypowiedzianych
    > wulgaryzmow to niestey tez tylko swiadczy o Twoim ptasim mozdzku :/

    Wiem, wiem, Twa mądrość pozwala Ci na zupełnie swobodne używanie słów
    ogólnie przyjętych (jeszcze nie wiem kto i do czego je ogólnie przyjął - być
    może na Ciebie w pracy tak wołają, dlatego uważasz, że są ogólnie przyjęte),
    a my powinniśmy ze skromnie spuszczonym wzrokiem przyjąć ten zalew mądrości,
    który dzięki Tobie spływa na nasze (niekoniecznie posiadające BMW) osoby.

    Jurand.

  • 100. Data: 2010-05-25 07:07:23
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Jurand pisze:

    > Nooo pięknie, widzę, że się rozkręcasz. Podpowiem Ci - niezależnie od
    > powodu, dla jakiego kogoś określasz "debilem", "ciołkiem" czy
    > "chujkiem", to jest to wyzywanie.

    Powod jest bardzo wazny.
    Nazwalem Ciebie debilem, bo nim jestes (kazda Twoja wypowiedz to
    potwierdza).
    Ty zle sie o kims wyrazasz bo ma taki, a nie inny samochod.
    Do tego myslisz, ze jak sie o kims zle wyrazisz nie uzywajac slow
    ogolnie przyjetych za wulgaryzmy to nikogo to nie obraza, a sam
    reprezentujesz wysoka kulture i inteligencje.
    Na szczescie inteligentni ludzie wiedza co o takich osobnikach ja Ty myslec.

    > Możesz używać słów jakich chcesz, tylko potem śmiesznie to wygląda w
    > zestawieniu z wypowiedziami, że za chwilę ktoś wyskoczy i zacznie
    > wyzywać od czegoś tam.

    Widzisz, nie forma jest wazna, a sens.
    Ale wiem ze zbyt wiele od Ciebie wymagam.

> [...]
    > przyjęte), a my powinniśmy ze skromnie spuszczonym wzrokiem przyjąć ten
    > zalew mądrości, który dzięki Tobie spływa na nasze (niekoniecznie

    Wylej swe madrosci w watku z ktorego uciekles, po tym jak nie udalo Ci
    sie sprowadzic dyskusji na inny tor, a potem do absurdu.
    Bo jak na razie kolekcjonujesz moje wypowiedzi wyrwane z kontekstu
    probujac udowodnic, ze uzywam slow wulgarnych. Ameryki nie odkryles.

    --
    Karolek