eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMWRe: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-06-03 14:37:43
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1286953462.20100603031214@pik-net.pl...

    > Oj, sporo, sporo ponad.

    Moze i sporo. Takie informacje znalazłem w necie.
    W rzeczywistości też nie wiem czy to były 22,5 czy 20 czy też nieco mniejsze
    opony.
    Wtedy jak to porównywałem odmierzyłem miarką na innym podobnym samochodzie,
    aby określić w przybliżeniu jaką głębokość mogła mieć dziura. Zdaje sobie
    sprawę, że koła są o różnej średnicy i wysokości opon także są różne,
    dlatego też nie napisałem, ze dziura miała dokładnie np. 35cm tylko
    oszacowałem, że mogła mieć 30-40cm.

    > A teraz sobie policz: 385/80R22.5. A potem przeproś i sp^H^H idź stąd.

    No to spier...laj i nie truj mi więcej du..... - proste.
    Jeszcze raz powtarzam. Nie masz obowiazku czytać tego co ja napisałem.
    Ale wybacz, nie pozwolę sobie, żeby byle ku... mi ubliżał.