  • Data: 2018-07-25 16:03:31
    Temat: Re: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:

    > A masz jakis fajny który mozesz polecic na telefon 6cali?

    Od 2 lat używam takiej konstrukcji
    https://allegro.pl/uchwyt-samochodowy-na-telefon-na-
    kratke-nawiewu-i7451906743.html#thumb/3

    Minus to, że mam zasłonięta jedną kratkę nawiewu, ale mi to nie przeszkadza.
    Telefon jest owiewany powietrzem, z leciutko otwartego nawiewu. W zimie
    nie przegrzewa się, bo też jest owiewany powietrzem, tylko cieplejszym.
    Czyli ma stałą, ale wyższą temperaturę i nie zauważyłem, żeby w zimę
    było mu za gorąco.

    --
    viktorius