  • Data: 2018-07-25 16:58:17
    Temat: Re: POSZUKIWANY uchwyt do telefonu - taki o
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-07-25 o 13:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik T. k...@i...pl ...

    ard-Phone-Holder-
    html?spm=a2g0s.90

    > Dzieki, dobrze wygląda.

    Końcówkę tego do kratki zamieniłem i dałem do tego długiego ramienia.
    Dzięki temu telefon jest uchwycony w środku ciężkości i się nie giba, a
    mam Xiaomi mi Max (6,5"). Inne uchwyty były za delikatne do tego
    ustrojstwa. W sumie na kratce też wisiał dość stabilnie, ale tak jest
    lepiej.
    T.