  • Data: 2014-03-03 21:59:38
    Temat: Re: PO przykreca srube
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:lf2ofs$obp$1@wieslauf.sub.de...

    > A kto ich powstrzyma?

    Słupki. Na chwilę obecną są dość niskie, więc raczej nie będą sobie
    strzelali w kolano.

    Kierowcy jak zwykle przelkna kazdy idiotyzm,
    > dowolnie wysoki podatek.

    To fakt.

    > A wystarczyloby takiego posla Zmijana:
    > http://sejm.gov.pl/Sejm7.nsf/posel.xsp?id=458&type=A
    > Codziennie nagrywac jak jezdzi.
    > Pytac publicznie jak za pomoca 2 wspolpracownikow obsluguje 7 biur
    > poselskich.

    Pytać można, tylko w jakim celu? W czasach, kiedy biuro poselskie może
    "prowadzić" byle chłystek, "pożyczający" posłowi pieniądze i "płacący" w
    jego imieniu "rachunki" i nikogo to nie rusza, to taki niuans jak 7 biur/2
    pracowników nawet nie zostanie zauważony...

    Komentowac kazda jego glupote i skurwysynstwo na
    > S...@s...pl

    He, he, he... dobre, ale w dawnych czasach. Dziś filtry antyspamowe nie
    dadzą posełkowi zrobić krzywdy.
    A wypocin i tak czytać on nie będzie.

    Tak wiem, brzmi to jak totalna bezradność...

    Wiwo