    From: "prg" <b...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: PLUS - przedluzenie
    Date: Fri, 18 Nov 2011 18:05:46 +0100

    > Mam dwa telefony na firmę w PLUSie. Dla obu abonament konczy się w
    > kwietniu 2012, ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
    > że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
    > Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
    > czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

    niepodwazalna zaleta to to, ze dostaniesz nowy aparat, ale skoro nie chcesz to
    odpada.
    dalej promocje swiateczne - tutaj watpliwe, zeby dla firm bylo cos specjalnego.
    pozniej zimowy zastoj, walentynki - ale tu tez raczej do klientow indywidualnych
    oferta bedzie.

    sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.