  • 1. Data: 2011-11-18 11:34:12
    Temat: PLUS - przedluzenie
    Od: tyran <t...@o...pl>

    Witam

    Mam dwa telefony na firmę w PLUSie. Dla obu abonament konczy się w
    kwietniu 2012, ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
    że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
    Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
    czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

    tyran

  • 2. Data: 2011-11-18 11:49:38
    Temat: Re: PLUS - przedluzenie
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 listopada 12:34, tyran pisze:
    > Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto
    > czekać bo niedługo będzie coś lepszego?

    A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."
    Aleksander Dumas

  • 3. Data: 2011-11-18 12:50:43
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 18-11-2011 12:34, tyran pisze:
> [...]
    > że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
    > Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto

    Ja tak rok temu wymieniłem. Ale w ofercie dla mnie był telefon który
    mnie interesuje (za przysłowiową złotówkę) i lepsze warunki
    abonamentowe. To czy ci się opłaca, musisz już sam wykalkulować.

    --
    Paweł

  • 4. Data: 2011-11-18 13:04:13
    Od: "Andrzej Bogacki" <a...@i...pl>

    ale PLUS juz mnie męczy, że mogę wymienić abonament,
    > że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.

    To zaskakująca zmiana w Plusie. Ja tez mam podobną ofertę i podobne
    watpliwości. Brac czy czekać??

    Poradzcie co warto brać a czego nie??

    SE xperia Ark - 99 zł
    HTC Sensation - 399zł
    N9 - 599 zł
    Samsung Gallaxy II - 599 zł
    Samsung Gallaxy Note - 599 zł

    Niby nie jestem przywiązany do zadnej marki. Zależy mi na telefonie, który
    dobrze współpracuje z komputerem (kalendarz google, outlook)
    A dodatkowo z GPS (używałem dotąd AM, która chyba nie działa na Androidzie),
    wygodnym wyświetlaczem do przeglądania netu, z przyzwoitym aparatem (z nokii
    byłem w tym wzgledzie duuuużo bardziej zadowolony niz z HTC), i oczywiście
    multimedia (radio i odtwarzacz muzyki).
    Który z powyższych??

  • 5. Data: 2011-11-18 13:05:36
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 18 Nov 2011 13:50:43 +0100
    DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ja tak rok temu wymieniłem. Ale w ofercie dla mnie był telefon
    > który mnie interesuje (za przysłowiową złotówkę) i lepsze warunki
    > abonamentowe. To czy ci się opłaca, musisz już sam wykalkulować.

    Telefonow nie sprawdzalem, niedawno kupilem Nexus-a S sobie, wiec
    nowy abonament bedzie bez telefonu. Uzywam rowniez internetu, pakiet
    500MB + po wyczerpaniu spada predkosc itp, ale i tak nigdy do 300MB
    nawet nie dobijam .. nowe promocje ponoc obnizyly minimalny pakiet
    internetowy, po ktorego przekroczeniu nie nalicza sie extra kasa z
    500MB na 100MB .. to bede musial przeliczyc czy mi sie oplaca.

    --
    tyran

  • 6. Data: 2011-11-18 13:06:22
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 18 Nov 2011 12:49:38 +0100
    Piotr M <x...@x...xx> wrote:

    > A oferta świąteczna jest już wprowadzona?

    No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
    trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

    --
    tyran

  • 7. Data: 2011-11-18 14:31:17
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 18 listopada 14:06, tyran pisze:

    > No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
    > trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

    Niedługo będą wydzwaniać po miesiącu po podpisanej umowie :D i tez
    będzie brać, zamawiać :D

  • 8. Data: 2011-11-18 16:30:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Fri, 18 Nov 2011 14:06:22 +0100, tyran <t...@o...pl> wrote:

    >No wlasnie ... tego nie wiem .. stad pytam. Czy czekac miesiac, dwa,
    >trzy .. czy juz dzisiaj dzwonic i zamawiac ...

    ja bym poczekał, przynajmniej na ofertę świąteczną, inna rzecz że
    napewno niedługo będą jakieś zmiany w abo w związku z przejęciem plusa
    przez Solorza, zapowiadał też łączoną ofertę z Aero2, czy będzie
    oferta lepsza czy gorsza to trudno powiedzieć ale przecież masz czas,
    ewentualnie zobacz co mają ciekawego u konkurencji z przeniesieniem
    numeru może za tą samą cenę dostaniesz więcej, będzie to argument do
    pertraktacji z plusem żeby się bardziej postarali, ja bym się nie
    spieszył i potrzymał ich trochę w niepewności to może trochę zmiękną

  • 9. Data: 2011-11-18 17:05:46
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > że klienci którzy są od dawna mogą wymieniać już po 18 miesiącach.
    > Czy warto już się zainteresować wymianą i przedłużeniem czy warto

    niepodwazalna zaleta to to, ze dostaniesz nowy aparat, ale skoro nie chcesz to
    odpada.
    dalej promocje swiateczne - tutaj watpliwe, zeby dla firm bylo cos specjalnego.
    pozniej zimowy zastoj, walentynki - ale tu tez raczej do klientow indywidualnych
    oferta bedzie.

    sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

  • 10. Data: 2011-11-19 13:53:33
    Od: tyran <t...@o...pl>

    On Fri, 18 Nov 2011 18:05:46 +0100
    "prg" <b...@b...pl> wrote:

> [...]
    > do klientow indywidualnych oferta bedzie.
    >
    > sumujac na Twoim miejscu poszedlbym sie potargowac juz teraz.

    Wlasnie widze, ze jest XBOX 4GB do wziecia .. + dokupuje dysk 250GB i
    mam konsolke w dobrej cenie :D hmmmm

    --
    tyran