  • 71. Data: 2010-05-18 20:51:28
    Temat: Re: PLIX padl?
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 18-5-2010 22:41, Sławek Lipowski wrote:

    > No nie w każdym. Np. w Łodzi większej rzeki nie ma...

    W Łodzi niczego nie ma ;-)

    A poważnie - ze względów infrastrukturalnych PLIX musi być w Wawie,
    można postawić PLIX2 na jakiejś górce.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 72. Data: 2010-05-18 20:52:59
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Tue, 18 May 2010 22:51:28 +0200, Grzegorz Janoszka
    <G...@n...Janoszka.pl> wrote:

    > W Łodzi niczego nie ma ;-)

    Przesadzacie, Towarzyszu. Edi jest.

    r.
    _____________

  • 73. Data: 2010-05-19 07:57:02
    Od: shefenez <p...@h...pl>

    W dniu 2010-05-18 22:51, Grzegorz Janoszka pisze:

    > W Łodzi niczego nie ma ;-)
    >
    > A poważnie - ze względów infrastrukturalnych PLIX musi być w Wawie,
    > można postawić PLIX2 na jakiejś górce.

    W Warszawie nie ma górek :)

  • 74. Data: 2010-05-19 08:16:46
    Od: "HaQs" <t...@p...onet.pl>

    Tam już jest wszystko zapewne zaklepane :)odnośnie lokalizacji plixa2 także
    taka wolna dyskusja chyba nie dużo sie przyda ;)

    Pozdrawiam

  • 75. Data: 2010-05-19 08:38:52
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 18.05.2010 22:28, Sławek Lipowski wrote:

    > Miałem na myśli jakieś miasto bardziej oddalone od Wisły itp. ;)

    Jeśli zaleje LIM do 42 piętra to będą inne zmartwienia niż brak onetu.
    To naprawdę będzie mały problem.

    wer

    P.S. Lewa strona Warszawy jest na 30 metrowej skarpie. Jakby przyszła
    powódź, która zaleje tę część Warszawy, to oznacza, że większość Polski
    jest pod co najmniej 10 metrową warstwą wody.

  • 76. Data: 2010-05-19 09:00:03
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 19.05.2010 10:38, b...@n...pl pisze:
> [...]
    > powódź, która zaleje tę część Warszawy, to oznacza, że większość Polski
    > jest pod co najmniej 10 metrową warstwą wody.

    Ale LIMu wcale nie musi zalewać. Wystarczy że padnie zasilanie w wyniku
    zalania czegoś innego. Nie będę się natomiast spierał na temat tego, na
    ile to jest prawdopodobny scenariusz. Naturalne wydaje się być jednak
    chyba to, że ma sie odczucie, że istnieje mniejsze prawdopodobnieństwo
    wystąpienia jakiegoś problemu w dwóch odrębnych miastach, niż w dwóch
    lokalizacjach w tym samym mieście.

    LIM i Telehouse Poland znajdują się zdaje się po tej samej stronie Wisły?

    Poza tym, według wiki, Warszawa znajduje się na wysokości 78-115 m
    n.p.m., a np. Łódź znajduje się na wysokości 161,8-278,5 m n.p.m.

    --
    Sławek Lipowski
    http://lipowski.org

  • 77. Data: 2010-05-19 09:13:33
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 18 May 2010 16:43:22 +0000, Łukasz Jagiełło napisał(a):

    > To jeszcze brakuje jakiegoś pożaru do kompletu ;-p

    Raczej powodzi:

    http://preview.tinyurl.com/onet-powodz

    --
    xbartx

  • 78. Data: 2010-05-19 09:26:59
    Od: Wampir Energetyczny <a...@g...pl>

    W dniu 19-05-2010 11:00, Sławek Lipowski pisze:

    > LIM i Telehouse Poland znajdują się zdaje się po tej samej stronie Wisły?
    >
    > Poza tym, według wiki, Warszawa znajduje się na wysokości 78-115 m
    > n.p.m., a np. Łódź znajduje się na wysokości 161,8-278,5 m n.p.m.

    ale tvn24 podaje ze w lodzi jest alarm powodziowy, bo okoliczne strumyki
    maja stany alarmowe. idac tym tropem, naturalnym miejscem na tego typu
    punkt wymiany ruchu jest szczyt sniezki, albo od razu rysy.

  • 79. Data: 2010-05-19 09:41:45
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 19.05.2010 11:26, Wampir Energetyczny pisze:

    > ale tvn24 podaje ze w lodzi jest alarm powodziowy, bo okoliczne strumyki
    > maja stany alarmowe. idac tym tropem, naturalnym miejscem na tego typu
    > punkt wymiany ruchu jest szczyt sniezki, albo od razu rysy.

    Ciekawe, bo przebywam w Łodzi i nie widzę, żeby sytuacja wyglądała
    choćby w części tak, jak na śląsku, czy w Krakowie. Osobiście nie
    dostrzegam zagrożenia, ale może nie jestem w temacie.

    --
    Sławek Lipowski

  • 80. Data: 2010-05-19 12:15:15
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > LIM i Telehouse Poland znajdują się zdaje się po tej samej stronie Wisły?

    Jakie to ma wogóle znaczenie?

    > Poza tym, według wiki, Warszawa znajduje się na wysokości 78-115 m
    > n.p.m., a np. Łódź znajduje się na wysokości 161,8-278,5 m n.p.m.

    Zrób punkt wymiany w Łodzi lub w Zakopanym (jest przecież wyżej), nikt
    ci tego przecież nie broni.

    --
    ŁT