  • 1. Data: 2010-05-06 16:29:19
    Temat: Netia na slasku..... tja...
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    Witajcie,

    Od jakiegos roku mecze temat netii u siebie ;)

    Z racji tego, ze od poczatku (w zwiazku z bardzo malym moim zaufaniem do
    nich) miala sluzyc jako backup, niespecjalnie mi sie spieszylo, ale to
    co ostatnio sie dzieje, to juz przegiecie.

    Od prawie miesiaca czekam na oferte czlowieka, ktory na wizytowce ma
    napisane kierownik regionalny - sz.p. miroslaw dubiel.

    Troszeczke temat jest niepowazny, tym bardziej, ze w samej netii jest
    chyba jakas rywalizacja o klientow. Nie pamietam teraz nazwiska, jakis
    reseller netii przygotowal mi oferte, nawet chcial kopac swiatlo, ale
    jak okazalo sie, ze swiatlo mialoby biec od firmy, ktora w mojej okolicy
    ma czeste "awarie" odpuscilem i nagle pare dni po tym pan dubiel sobie o
    mnie przypomnial ;)

    Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    opa] sa podobne ?

    MJ

  • 2. Data: 2010-05-06 17:20:01
    Temat: Re: Netia na slasku..... tja...
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego
    > opa] sa podobne ?
    >
    > MJ

    Tydzien temu jakis operator ze Slaska bardzo chwalil Netie, ze jest super i
    w ogole, a ze tylko przez trzy dni nie dzialalo lacze to mu nie
    przeszkadzalo w opinii, ze Netia jest super ;-)

  • 3. Data: 2010-05-06 17:41:00
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Tydzien temu jakis operator ze Slaska bardzo chwalil Netie, ze jest super
    > w ogole, a ze tylko przez trzy dni nie dzialalo lacze to mu nie
    > przeszkadzalo w opinii, ze Netia jest super ;-)

    wiesz, ja w nasku zalatwialem 3 dni aktualizacje access listy. Dzialajacego
    looking glassu chyba nie maja do teraz.

    Ja mowie na takie zachowanie ze jest do dupy i nie powinno sie korzystac z
    uslug takiego operatora a inny napisze, ze jest super.

    Icek

  • 4. Data: 2010-05-06 18:45:34
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

> [...]
    > mnie przypomnial ;)
    >
    > Ciekaw jestem, czy Wasze doswiadczenia z wolnoscia wyboru .... [innego

    Na Twoim miejscu wysłałbym maila z zapytaniem do innych operatorow, co maja
    swiatlo w miescie gdzie masz swoja siec. Nic Ciebie to nie kosztuje, a moze
    okazac sie ze ktos Ci da podobne warunki jak Netia, a za to obsluga bedzie
    na zdecydowanie lepszych warunkach.

    Zauwazylem ostatnio, ze im wiekszy operator tym gorsza obsluga i gorzej sie
    rozmawia.

  • 5. Data: 2010-05-06 18:59:14
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-05-06 20:45, ttt pisze:

> [...]
    > na zdecydowanie lepszych warunkach.
    >
    > Zauwazylem ostatnio, ze im wiekszy operator tym gorsza obsluga i gorzej sie

    Niestety wiekszosc ma przez firme, z ktorej uslug nie chce korzystac....

    A jezeli juz ktos jest inny (np 3s) to cena z kosmosu.

    M.

  • 6. Data: 2010-05-06 19:02:07
    Od: "ttt" <t...@n...pl>

    > A jezeli juz ktos jest inny (np 3s) to cena z kosmosu.
    >
    > M.

    Ja bym jednak zapytal bo moze niektorzy sa juz blizej Ciebie niz myslisz i
    przez to ceny sa nizsze (czyli jest mniejsza inwestycja po stronie
    operatora). Ale zrobisz tak, jak bedziesz uwazasz za sluszne.

  • 7. Data: 2010-05-06 19:06:36
    Od: Mikołaj Jopczyński <m...@g...com>

    W dniu 2010-05-06 21:02, ttt pisze:

    > Ja bym jednak zapytal bo moze niektorzy sa juz blizej Ciebie niz myslisz i
    > przez to ceny sa nizsze (czyli jest mniejsza inwestycja po stronie
    > operatora). Ale zrobisz tak, jak bedziesz uwazasz za sluszne.

    No to jezeli to co piszesz, nie jest tylko zalozeniem, a faktem, to
    podziel sie prosze ze mna ta tajemna wiedza ;)

    Mam exatela (chodzi jak bajka, ale niestety po tym swietle
    nieszczesnym), atm i 3s ceny z dupy. Crowley zabiera sie do tematu jak
    netia. Nask dal taka cene, ze myslalem, ze im sie 0 pomylily ;)

    Co mamy jeszcze - tepe nie ruszam [z zalozenia:D] no i to chyba wsio.

    M.

  • 8. Data: 2010-05-06 20:47:30
    Od: "D.W." <w...@k...pl>

    W dniu 2010-05-06 18:29, Mikołaj Jopczyński pisze:

    > Od prawie miesiaca czekam na oferte czlowieka, ktory na wizytowce ma
    > napisane kierownik regionalny - sz.p. miroslaw dubiel.

    cóż, ten typ tak ma, do tej pory nie wrócił do mnie od tego Pana,
    żaden papier podpisany w imieniu netii, czy to umowa, czy to aneks

    --
    D.W.

  • 9. Data: 2010-05-06 21:34:32
    Od: wm <...@w...pn>

    Hmm, dotąd myślałem, że Dubiel już nie pracuje dla Netii. Przynajmniej
    we Wrocławiu zastąpiła go Ewa Wojcik-Czech...

  • 10. Data: 2010-05-06 22:34:41
    Od: "zeluq" <z...@U...com>

    wm wrote:
    > Hmm, dotąd myślałem, że Dubiel już nie pracuje dla Netii. Przynajmniej
    > we Wrocławiu zastąpiła go Ewa Wojcik-Czech...

    Mialem z nim do czynienia jeszcze za czasow Futuro. W sumie gosc ok ale
    raczej nic nie mial do gadania. Zalatwic cos tez bylo ciezko. Ale to w calej
    Netii tak jest.
    Ciezko trafic na dobrego handlowca. A jak juz nawet sie taki znajdzie to
    przechodzi do konkurencji. W Exatelu mialem Krzysztofa Zietkiewicza, z tego
    co wiem to przeszedl do Astera. A szkoda bo wszystko mozna bylo szybko
    zalatwic. Teraz w Exatelu powiekszenie lacza (podpisanie papierkow) trwa 6
    tyg. heh.

    --
    zeluq