  • 61. Data: 2010-05-18 12:41:35
    Temat: Re: PLIX padl?
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    obeer <s...@g...com> wrote:
    > To ja, żeby podsumować, wkleję tutaj tego URLa:
    >
    > http://www.tvncnbc.pl/paraliz-internetu,6783608,24,k
    lip.html#

    'Film jest chwilowo niedostepny' i tak od chyba godziny.

    Przy okazji:

    vod.onet.pl dziś mówi "Serwis jest chwilowo niedostępny z przyczyn
    technicznych."

    plejada.pl:
    "Żądanie nie może zostać przakazane serwerowi źródłowemu ani żadnemu z
    serwerów-rodziców. [...] Generated Tue, 18 May 2010 12:41:41 GMT by
    sq3.test.onet.pl (squid)"

    a.

  • 62. Data: 2010-05-18 16:10:54
    Od: Ślązak <s...@k...org.pl>

    Użyszkodnik futszaK napisał:

    > przygotowany na zaniki prądu to czy aby przypadkiem tak samo nie jest
    > przygotowany na ewentualny ifu tfu tfu.... pożar...

    W tym kontekście przypomina mi się rozmowa dwóch fabrykantów:

    - Wiesz, ubezpieczyłem się od ognia, zalania i gradobicia.
    - Pożar czy zalanie to rozumiem, ale jak zrobisz gradobicie?!

    --
    Ślązak

  • 63. Data: 2010-05-18 16:22:24
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Wemif <w...@a...pl> wrote:

> [...]
    > "Żądanie nie może zostać przakazane serwerowi źródłowemu ani żadnemu z
    > serwerów-rodziców. [...] Generated Tue, 18 May 2010 12:41:41 GMT by

    Pewnie chodzi o to samo co na tvnwarszawa.pl:

    "Serwis jest chwilowo niedostępny z przyczyn technicznych. Przerwa ma związek z
    zagrożeniem powodziowym w Małopolsce i w Krakowie.
    Pracujemy nad jak najszybszym rozwiązaniem tego problemu i mamy nadzieję, że już
    wkrótce znów będziemy online.
    Zapraszamy na stronę główną Onet.pl.
    Przepraszamy za utrudnienia."

    Słabo jest ostatnio. Jak nie awaria zasilania w LIM, to chociaż opady. :|

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 64. Data: 2010-05-18 16:43:22
    Od: Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven>

    Dnia 18.05.2010 Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl> napisał/a:
    > Słabo jest ostatnio. Jak nie awaria zasilania w LIM, to chociaż opady. :|

    To jeszcze brakuje jakiegoś pożaru do kompletu ;-p

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz Jagiełło

  • 65. Data: 2010-05-18 18:00:34
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Łukasz Jagiełło <L...@p...in.heaven> wrote:

    > To jeszcze brakuje jakiegoś pożaru do kompletu ;-p

    Pożar to rozumiem, ale gradobicie? ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

  • 66. Data: 2010-05-18 19:45:10
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 14.05.2010 19:50, Tomasz Nowak pisze:
    > Użytkownik "Sławek Lipowski" <s...@l...org> napisał w wiadomości

    > Ja niestety ten komunikat odczytałem tak, że jest mowa
    > o awarii trasy zapasowej TP (ładny mi zapas..), a pominięty
    > został w komunikacie jakby całkowity brak zapasu (?) dla
    > szeregu innych tras. Nieznamsię, ale z całą pewnością
    > nie miałem łączności z lokalizacjami typu cdp, etop, itp.

    > Miedzy wierszami komunikatu Obeera można już taką deklarację
    > wyczytać.. pytanie czy tylko ta operacja zlikwiduje SPoF
    > i kiedy.

    Starałem się w miarę spójnie opisać, jak cała sytuacja wyglądała z
    punktu widzenia łódzkiego klienta ATMANa...

    http://lipowski.org/isp/awaria-zasilania-lim-marriot
    t-plix-i-ac-x/

    W kontekście tego, co dzieje się aktualnie np. w Krakowie zastanawiam
    się, czy nie warto by było spróbować zdublować LIM w innym niż Warszawa
    mieście...

    --
    Sławek Lipowski

  • 67. Data: 2010-05-18 19:58:21
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-18 21:45, Sławek Lipowski pisze:

    > W kontekście tego, co dzieje się aktualnie np. w Krakowie zastanawiam
    > się, czy nie warto by było spróbować zdublować LIM w innym niż Warszawa
    > mieście...

    w Krakowie ;) ?

    Wojtek

  • 68. Data: 2010-05-18 20:28:55
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 18.05.2010 21:58, crazy bejbi pisze:

    > w Krakowie ;) ?
    >
    > Wojtek

    Miałem na myśli jakieś miasto bardziej oddalone od Wisły itp. ;)

    --
    Sławek Lipowski

  • 69. Data: 2010-05-18 20:34:35
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-18 22:28, Sławek Lipowski pisze:

    > Miałem na myśli jakieś miasto bardziej oddalone od Wisły itp. ;)

    W każdym większym mieście jest jakaś rzeka ... :/ np. Odra albo Warta

    Wojtek

  • 70. Data: 2010-05-18 20:41:17
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org>

    W dniu 18.05.2010 22:34, crazy bejbi pisze:

    > W każdym większym mieście jest jakaś rzeka ... :/ np. Odra albo Warta
    >
    > Wojtek

    No nie w każdym. Np. w Łodzi większej rzeki nie ma...

    --
    Sławek Lipowski