  • 61. Data: 2002-03-09 23:08:20
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl>

    Sami popatrzcie co Fri, 8 Mar 2002 14:19:28 +0000 (UTC)
    Negatyw w <a6ah06$9g7$1@news.tpi.pl> napisał:

    > Z tego co mi powiedzieli, to bedzie tak "poki co". Oczywiscie definicji
    > "poki co" nikt nie potrafi mi tam podac (!!!).
    > Tak wiec (wzorem Telekompromitacji) bedzie to nadal impulsowy stres... :(((
    > O sciaganiu MP3-jek mozna za ich pomoca zapomniec.

    Za to będzie dobre łącze do zdalnej administracji, czy ściągania
    poczty/newsów. Mi w domu nic więcej nie jest potrzebne.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    --
    Eskalacja linuksowej propagandy wpływa w żenujacy sposób na obniżenie
    poziomu inteligencji wśród młodzieży.

  • 62. Data: 2002-03-10 11:45:49
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <s...@b...pl>, Krzysiek Kiełczewski
    napisał(a):

    > Za to będzie dobre łącze do zdalnej administracji, czy ściągania
    > poczty/newsów. Mi w domu nic więcej nie jest potrzebne.

    Dokładnie....
    Ostatnio przykręciłem kurek na usługi P2P (i kilka innych) i od razu
    dostałem kupę maili narzekajacych że im się wolno ściąga...
    a obciążenie łącza spadło mi ze 100% zapchanego łącze do ok. 30% (z czego
    się baaardzo cieszę)

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    IPv4://repcio@3575230515 IPv6://repcio@3ffe:8010:1c:beaf::2
    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | Network Administrator @ Repcio.NET & Trzebnica.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 63. Data: 2002-03-10 22:03:44
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL (OT)
    Od: Robert Redziak <s...@s...plukwa.net>

    On Wed, 27 Feb 2002 20:16:33 +0000 (UTC), RusH
    <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> wrote:

    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?
    >
    > ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    Myślałeś już, żeby się zatrudnić jako backup Internetu?

    Pozdrawiam.
    _____________
    robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net

    Na newsy i http://gaciale.plukwa.net piszę całkowicie prywatnie

  • 64. Data: 2002-03-12 14:08:25
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    napisał(a):

    > Dokładnie....

    Jasne. Jak się ma w pracy nieograniczony dostęp, to w domu nie potrzeba
    już wiele.

> [...]
    > dostałem kupę maili narzekajacych że im się wolno ściąga...
    > a obciążenie łącza spadło mi ze 100% zapchanego łącze do ok. 30% (z czego

    A że inni nie mają w pracy/szkole/whatever nielimitowanego dostępu i
    chcieli by sobie coś z domu pociągnąć? Śmierć frajerom?

    --
    I'm an ugly boy | Nie wchodzic na http://msz.pmp.com.pl/
    My face makes you hurl | REKLAMY:

  • 65. Data: 2002-03-12 17:17:50
    Od: g...@h...pl (Wojtek Walczak)

    ** Since micro$oft is stupid it doesn't mean
    ** that you should be stupid too - do NOT toppost.
    Dnia Mon, 4 Mar 2002 20:14:17 +0000 (UTC), Pablo napisał(a):
    >nie , smieszne to by bylo jakby dali 1,5 GB a tak to jest @#$%!!@#!!
    Tak jakos mnie ten watek pokusil, zeby cos sprawdzic...
    W domku (ciagle) mam 02021... no i tak sobie szybciutko skrypt
    napisalem i powiedzial mi on, ze od 13 sierpnia 2001 zassalem
    niecale 1.5GB (dokladnie 1407333561 bajtow ;))
    Ogolnie to stoje po stronie tych, co sie bija, zeby o takich
    idiotyzmach jak ogranicznie lacza nawet mowy nie bylo, ale jak
    widac, w sumie, mozna tak zyc :)
    Kto wie, Polska to dziwny kraj, moze jeszcze dozyjemy dni, gdy
    w cennikach providerow bedzie mozna spotkac podobne teksty:
    1kb w cenie grosza, po 1000kb co drugi kb gratis ;)

    --
    [ Wojtek gminick Walczak ][ http://hacker.pl/gminick/ ]
    [ gminick (at) hacker.pl ][ gminick (at) klub.chip.pl ]

  • 66. Data: 2002-03-12 22:36:19
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Michal Szokolo napisal(a) [12 Mar 2002]:

    > A że inni nie mają w pracy/szkole/whatever nielimitowanego dostępu i
    > chcieli by sobie coś z domu pociągnąć? Śmierć frajerom?

    Nie-e.

    Dzieki przycieciu ruchu wzrosnie sprzedaz nagrywarek i plyt CD. Ulegna tez
    polepszeniu kontakty towarzyskie. Kiedys bralo sie dyskietke do kieszeni i
    maszerowalo do kolegi. Teraz przez ten Internet panuje lenistwo i
    izolacja...

    =)

    --
    (m...@i...pl)

  • 67. Data: 2002-03-12 22:36:31
    Od: "Przemysław 'Repcio' Gubernat" <P...@G...com.invalid>

    W artykule <3...@k...pmp.com.pl>, Michal Szokolo napisał(a):

    > Jasne. Jak się ma w pracy nieograniczony dostęp, to w domu nie potrzeba
    > już wiele.

    Hmm mając ten nielimitowany dostęp do sieci używam go TYLKO do czytania
    poczty/newsów... resztę mam od znajomych :)

    Nie smierć złodziejom...

  • 68. Data: 2002-03-13 13:06:15
    Od: Krzysiek Kiełczewski <k...@p...pl>

    Sami popatrzcie co Tue, 12 Mar 2002 14:08:25 +0000 (UTC)
    Michal Szokolo w <3...@k...pmp.com.pl> napisał:

    > A że inni nie mają w pracy/szkole/whatever nielimitowanego dostępu i
    > chcieli by sobie coś z domu pociągnąć? Śmierć frajerom?

    Generalnie różne usługią są dla różnych osób. _Mi_ jest potrzebne łącze
    o dużej szybkości. Ograniczenie w ilośći danych mi nie przeszkadza,
    ważniejsza jest dla mnie cena.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek Kiełczewski
    --
    Na początku bibliografii umieszcza się prace klasyków
    marksizmu w kolejności: Marks, Engels, Lenin, Stalin

  • 69. Data: 2002-03-14 21:55:50
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Marek Moskal wrote:

    > Nie-e.
    >
    > Dzieki przycieciu ruchu wzrosnie sprzedaz nagrywarek i plyt CD. Ulegna tez

    Taaak...

    > polepszeniu kontakty towarzyskie. Kiedys bralo sie dyskietke do kieszeni i
    > maszerowalo do kolegi. Teraz przez ten Internet panuje lenistwo i
    > izolacja...

    I "na grzybie" za stodołą znów będą tłumy typków ze świeżo wypalonymi
    płytkami... "Deeeema, nowe deeema! Mody do anrilaaaa!" ;-)

    Tośmy sobie pożartowali, co nie zmienia faktu, że limity obsysają, a
    idiotycznie niskie limity obsysają totalnie.

  • 70. Data: 2002-03-14 21:56:11
    Od: Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl>

    Przemysław 'Repcio' Gubernat wrote:

    > Hmm mając ten nielimitowany dostęp do sieci używam go TYLKO do czytania
    > poczty/newsów... resztę mam od znajomych :)

    Czyli skoro mnie nie potrzebne (bo kumple ściągną i się podzielą) to
    nikomu niepotrzebne. Fest logika.

    > Nie smierć złodziejom...

    Argumentów zabrakło?

    Większość tych limitów można bez trudu przekroczyć ściągają tylko same
    legalne pliki. Byle demo gry to dziś 50-100 mega (aktualny rekord to coś
    pod 230 MB), a levele, dodatki, patche też niemałe. Ja tam sobie jeszcze
    dorzucę średnio jeden CD miesięcznie (jakies update albo nowa wersja
    redhata).

    250 MB jest po prostu żałosne. Limity neostradowe są może mniej żałosne,
    ale żal odbyt ściska jak się patrzy co robią z takiej ładnej usługi.
    Czas się przepinać.