  • 1. Data: 2002-02-27 20:16:33
    Temat: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

    250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/707

  • 2. Data: 2002-02-27 21:41:59
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: Blazej Zimnak <s...@s...eu.org>

    On Wed, 27 Feb 2002 20:16:33 +0000 (UTC)
    RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> wrote:

    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    >
    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    Tak sie zastanawiam.. Przeciez suma sumarum i tak wszystko ugrzeznie na
    jakims wezle TP i dalej bedzie ciekawie. Nagle caly internet nie
    zacznie leciec po drutach energetyki. Zgadza sie?

    Poza tym nie moglem wyszukac na ich stronie bardziej konkretnych
    informacji. Mianowicie, czy osoba podlaczona do takiej sieci dostaje
    routowalny adres? W jakis sposob wyglada to polaczenie? Czy ktos wie?

    --
    /* Blazej Zimnak s...@s...eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */

  • 3. Data: 2002-02-27 23:32:15
    Od: "Pablo" <b...@s...pl>

    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    >
    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    pop......lo ich..
    120 zl za 750 mb i potem 0,16zl za kazde mega

    Paweł Figura
    http://www.twoja-domena.com
    0602757096

  • 4. Data: 2002-02-28 00:36:36
    Od: "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl>

    "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> wrote in message

    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?
    > ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    Cytata:
    "Ściągnięcie 250 MB przy wykorzystaniu modemu, jest równoznaczne z
    podłączeniem przez dial-up 24 godziny na dobę, w ciągu prawie całego
    tygodnia."

    Policzmy:
    Prawie cały tydzień to circa 600000 sekund. 250 MB to 262144000 bajtów.
    Według PC modem oferuje przepustowość rzędu 433 bps. Rąbnęli się o ledwo dwa
    rzędy wielkości.

    Cytata:
    "250 MB jest równoznaczne z około: - 10,000 obejrzanych stron www"

    Policzymy: 262144000/10000=26214 bajtów. Ściągnijmy stronę główną
    www.onet.pl (oraz www.wyborcza.pl). Onet trafia idealnie, 25466 bajtów!
    Tylko ta grafika, drugie tyle. www.wyborcza.pl jest równoznaczna dwóm, a z
    grafiką czterem "obejrzanym stronom"

    Teraz porównajmy, just for fun, PC z Dialnetem Co Noc z ISDN-em (9 godzin na
    dobę). Wraz z abonamentem kosztuje właśnie około 80 pln.
    30*9*60*60*128000/8/1024/1024/1024 = 14 GB. Czyli jakieś 50 razy taniej. No
    i cool.

    Porównania z SDI ani "ryczałtem" TPsy nie będzie, bo po co. PC pozwala
    zastąpić stoper POP-klientem wycinającym załączniki na serwerze,
    przeglądarką z wyłączonymi obrazkami i marzeniami o RealAudio.

    TomasH

  • 5. Data: 2002-02-28 14:30:48
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> wrote in message
    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    >
    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    Moze na Syberii albo Saharze ktos by sie tym zainteresowal, gdyby juz nic
    innego nie bylo ;) Internet na stalym laczu z jakimkolwiek ograniczeniem w
    MB (np Neostrada) to kpina.

    tom

  • 6. Data: 2002-02-28 14:30:55
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl>

    Hi !

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

    > Porównania z SDI ani "ryczałtem" TPsy nie będzie, bo po co. PC pozwala
    > zastąpić stoper POP-klientem wycinającym załączniki na serwerze,
    > przeglądarką z wyłączonymi obrazkami i marzeniami o RealAudio.

    'Fachowcow' od marketingu ukladajacych te 'oferte' - powinni natychmiast
    zwolnic z wpisem do swiadectwa pracy: jajcarz..... :))))

    Pozdrawiam
    jarp90

  • 7. Data: 2002-02-28 14:31:08
    Od: "miab" <m...@w...com.pl>

    Użytkownik "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> napisał w wiadomości

    Wszystko co piszesz to w zasadzie racja tylko zapominasz ze
    90% procent internautow nie jest obsesyjnymi ssaczami i te
    250MB na miesiac wystarcza im do poczty i przegladania
    stron ze sporym zapasem.

    miab

  • 8. Data: 2002-02-28 14:31:37
    Od: "KwaSniaK" <a...@j...w.reply.to>

    Użytkownik "RusH" <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM> napisał w wiadomości
    | http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    |
    | 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?

    | ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    te 750 MB w tej drozszej taryfie to ja zasysam przez kilka godzin przez
    AsterCity :)

    Michał Kwiatkowski

  • 9. Data: 2002-02-28 14:31:54
    Od: "glosnik" <g...@w...pl>

> [...]

    > Prawie cały tydzień to circa 600000 sekund. 250 MB to 262144000 bajtów.
    > Według PC modem oferuje przepustowość rzędu 433 bps. Rąbnęli się o ledwo

    433 B/s a nie 433 bps - co i tak daje pomyłkę o jeden rząd wielkości.

  • 10. Data: 2002-02-28 14:36:26
    Od: "WaldekGo" <[nospam]awago@priv.onet.pl>

    "Tomek Zieliński" <t...@f...org.pl> wrote in message

> [...]
    > Prawie cały tydzień to circa 600000 sekund. 250 MB to 262144000 bajtów.
    > Według PC modem oferuje przepustowość rzędu 433 bps. Rąbnęli się o ledwo

    Taaa... ale ja chcialbym zobaczyc jak upychaja 10 CD w formacie mp3
    na 250 MB... bardzo chcialbym zobaczyc.

    No chyba ze 64 kbps i mono, to sie zgodze
    To chyba jest dobry wskaznik, usluga o takiej jakosci jak ta muzyka

    Pozdrowienia, Waldek
    a...@o...info , w...@t...pl