  • 21. Data: 2002-03-01 17:51:31
    Temat: Re: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: RusH <r...@k...pulse.pdi.net.SPAM>

    begin Kerin napłodził(a):

    [ciap zgadam sie]

    > Brak mi SLOW !!!!!

    spoko jak zbankrutuja to sie mosze czegos naucza

    Pozdrawiam.
    --
    RusH // BigTowerATX CaseMod
    http://kiti.pulse.pdi.net/707

  • 22. Data: 2002-03-03 18:14:40
    Temat: Odp: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: "Tomasz Krzysztofik" <t...@z...polsl.gliwice.pl>

    Hmm ja korzystam tylko z poczty newsow i www ( glownie nowinki oraz
    do nauki - wiekszosc znajde na necie niz sie dopcham do jakiejs studenckej
    biblioteki i wolnej ksiazki :-)))
    Ale i tak ograniczenie 250 Mega to troche za malo ( czasami jednak czlowiek
    chce sciagnac film ktorego nikt nie ma
    bo jest niekomercyjny itp itd).

    Ale co ma powiedziec uzytkownik ktory sie co dopiero podpial ( nawet ja
    sciagnalem sobie MP3 tyle na poczatku ze na caly rok bym wyczerpal ten
    limit- mowie o drozszej taryfie). I co mi po laczu ktore jest szybkie jak
    limit moge w ciagu jednej nocy wykorzystac.

    Pozdrawiam Mumin^^ user sieci amatorskiej z oplata o polowe mniejsza i do
    tego bez ograniczen

    Tomasz Krzysztofik
    GG: 6001
    IRCnet: #osh nick: Mumin^^
    mailto: t...@z...polsl.gliwice.pl

  • 23. Data: 2002-03-03 18:14:59
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    "Blazej Zimnak" <s...@s...eu.org> napisal:
    > Poza tym nie moglem wyszukac na ich stronie bardziej konkretnych
    > informacji. Mianowicie, czy osoba podlaczona do takiej sieci dostaje
    > routowalny adres?

    A jaki to jest adres _nie_routowalny ?

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 24. Data: 2002-03-03 18:15:11
    Od: s...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    r...@k...pulse.pdi.net (RusH) wrote in
    <X...@1...110.120.9>:

    >http://www.pattern.pl/opis_PLC.html
    >
    >250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?
    >
    >ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    Szybkie lacze z pewnoscia kusi do sciagania wielkich ilosci danych,
    ale sensownym ograniczeniem byloby np. 10 GB ...250 czy 750 MB brzmi
    wrecz smiesznie...

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 25. Data: 2002-03-03 18:16:33
    Od: Andrzej Bort <b...@c...eu.org>

    Marek Moskal <m...@i...p-l> wrote:
    > Ostatnio luserzy sie strasznie wybredni porobili...

    "ostatnio"? "luserzy"? Może już zapomniałeś, jaka była afera, jak
    NASK ogłosił projekt taryfikacji za ruch?

    Andrzej
    --
    Chemik to osoba rozwijająca ogólną teorię z wzorów wyprowadzonych z niewielką
    dokładnością, z wątpliwych założeń opartych na podejrzanych tabelach wyników

  • 26. Data: 2002-03-03 18:16:43
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Michał Lankosz napisal(a) [28 Feb 2002]:

    > Średnio co 18 miesięcy podwaja się moc obliczeniowa komputerów. Nic
    > więc dziwnego, że i wymagania co do szybkości i ilości przesyłania
    > danych również się zwiększają.

    No to pech. O ile ceny pecetow spadaja tak jak opisales, o tyle
    technologie telekomunikacyjne nie tanieja az w takim stopniu.

    Ani samochody.

    > Wystarczy sobie 5 godzin w miesiącu pooglądać Vivę z jakością
    > 128kbps, żeby wyczerpać limit!

    Wynika z tego, ze jestes wspanialym klientem. Istnieje usluga, na ktorej
    ci zalezy i ktora mozna ci sprzedac. Moglaby na tobie zarobic zarowno Viva
    jak i operator. Przeciez o to chodzi w kapitalizmie. Jak bys sie
    zachowywal na miejscu operatora?

    --
    (m...@i...pl)

  • 27. Data: 2002-03-03 18:16:54
    Od: "MoDel" <z...@p...onet.pl>

    > 250mb muhahaha , czy ich delikatnie moowiac posralo cos ?
    >
    > ja na modemie sciagam 1GB miesiecznie :|

    Toteż będą mieć takie efekty jak w Niemczech. Przez pierwsze trzy miesiące
    udało im się "zdobyć" 900 klientów.

    M.D.

  • 28. Data: 2002-03-03 19:57:18
    Od: Blazej Zimnak <s...@s...eu.org>

    On Sun, 3 Mar 2002 18:14:59 +0000 (UTC)
    "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> wrote:

    > A jaki to jest adres _nie_routowalny ?

    Chodzi mi o adres routowalny ze swiata. Nie siec gdzie kazdy leci za
    maskarada i na zewnatrz wyglada tak samo.

    Nie wiesz czy w Krakowie ta siec przydziela adresy ip z klasy zewnetrznej?

    --
    /* Blazej Zimnak s...@s...eu.org */
    /* I'm looking for place in the sun. */

  • 29. Data: 2002-03-03 21:38:19
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    > Chodzi mi o adres routowalny ze swiata.

    Czyli jednak routowany, a nie routowalny, tak?

  • 30. Data: 2002-03-03 22:54:18
    Temat: Re: Odp: PLC - internert z gniazdka ROFL
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Tomasz Krzysztofik napisal(a) [03 Mar 2002]:

    > I co mi po laczu ktore jest szybkie jak limit moge w ciagu jednej
    > nocy wykorzystac.

    Przeciez nikt cie nie odlaczy, jak limit wyczerpiesz, najwyzej troche
    wiecej zaplacisz.

    --
    Advocatus Diaboli