  • Data: 2002-05-17 08:20:23
    Temat: Re: PLC
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hi !

    Użytkownik "Michael Kozina" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:ac0ls8$k98$1@news.tpi.pl...

    > Gazety czytuje wiele osob, a Ci co nie czytuja to sciagaja z netu:-).
    > Pytanie moje - czym tlumaczone sa te limity?

    Swego czasu, po ukazaniu się cennika na stronie Pattern wysłałem do nich
    list, w którym punk po punkcie odniosłem się do ich propozycji
    'reklamowych' - czyli:
    750 MB/miesiąc - równoważne:
    >- 30,000 obejrzanych stron www lub
    >- 300,000 krótkich e-mail lub
    >- 1500 minut (30 CD) muzyki w formacie MP3 lub
    >- 75 download'ów programów lub gier

    Jak widać po w/w 'propozycjach' - chyba oferta ta dotyczy mniej więcej roku
    1994 :))
    W dzisiejszych czasach płytki koduje się z bitrate 192 czyli średnio ok
    80-90 MB/płytkę -
    czyli nie 30 a 8-10 płytek, że o 'downloadach' programów i gier nie wspomnę
    (czasami dema
    gier maja po 200 MB)....
    Oczywiście jaka była odpowiedź ??? Milczenie...
    Rozumiem, że konieczność wprowadzenia limitów wynika z chęci zabezpieczenia
    się przez
    przeciążeniem sieci, ale czy limit na poziomie 1 płytki CD należy nazwać
    poważnym
    traktowaniem klienta ?
    Jestem ciekaw ile 'osób, które intensywnie korzystają z Internetu' - czyli
    Złotych Klientów da się
    nabrać na tego typu 'oferty'.....

    Pozdrawiam,
    jarp90