  • 1. Data: 2002-05-15 13:33:14
    Temat: PLC
    Od: "tija" <t...@2...pl>

    Czy ma ktoś jakieś informacje na temat dostępu przez kable elektryczne?
    Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).
    Jak z cenami gdzie i kiedy będzie dostępne?
    A może już ktoś z was korzysta?

    Z góry dziękuję za informację

    pozdrawiam
    waldek

  • 2. Data: 2002-05-15 17:06:55
    Temat: Re: PLC
    Od: "MariuszLisowski" <c...@p...interia.pl>

    Użytkownik "tija" <t...@2...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).
    > Jak z cenami gdzie i kiedy będzie dostępne?

    Aktualnie toto działa na osiedlu "Iwonka" Wilanów
    F-ma ASCOM przysyła coraz to nowsze urządzenia do testowania
    pzdr
    lm

  • 3. Data: 2002-05-15 17:07:28
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    > Czy ma ktoś jakieś informacje na temat dostępu przez kable elektryczne?
    > Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).
    > Jak z cenami gdzie i kiedy będzie dostępne?
    > A może już ktoś z was korzysta?

    http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 4. Data: 2002-05-15 20:32:09
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    tija wrote:

    > Czy ma ktoś jakieś informacje na temat dostępu przez kable elektryczne?
    > Słyszałem, że w Nowej Hucie już sprzedają usługę (po testach).

    Proponuję zobaczyć

    http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/jak_dziala_plc
    .htm.

    Generalnie wystarczy jakaś wiertarka lub inny siejący odbiornik prądu no
    i już netu nie ma. A operator nie odpowiada, no bo... tutaj ten tego...
    regulamin, nie z jego winy i jest git.

    Poza tym pewne osoby zajęły się projektowaniem zagłuszacza PLC - małe
    urządzonko, włącza się do sieci, pobiera 10W mocy, a w promieniu kilku
    budynków sieć PLC nie chodzi. Oczywiście namierzyć się nie da, bo trzeba
    by było mieć nakazy rewizji do wszystkich mieszkań...

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *

  • 5. Data: 2002-05-16 00:18:18
    Od: "Art" <w...@a...net.pl>

    "Xon" <t...@s...polbox.pl> wrote in message
    > Użytkownik "tija" <t...@2...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.pattern.pl/opis_PLC.html

    no te limity danych wyslanych i odebranych to niezly dowcip :-))

  • 6. Data: 2002-05-16 15:43:05
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Art" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > no te limity danych wyslanych i odebranych to niezly dowcip :-))

    Owszem :) , temat byl juz przerabiany na paru grupach. Tutaj rowniez.

    Pozdrawiam
    -----
    Xon

  • 7. Data: 2002-05-16 15:43:24
    Od: "Jarp90" <j...@p...onet.pl>

    Hi !

    > no te limity danych wyslanych i odebranych to niezly dowcip :-))

    Ta...
    Pytanie czy 'specjalisci od marketingu' z Patternu maja poczucie humoru,
    czy naprawde sadza, ze na te limity da sie ktos zlapac....
    Wiele gazet pisalo na temat PLC, wymieiajac ich oferte ale zadna znana mi
    publikacja nie wyrazila sie pozytywnie o tej 'ofercie'....
    No ale, przeciez kto czutuje gazety :P

    jarp90

  • 8. Data: 2002-05-16 15:44:24
    Od: "Artur Szymanski" <a...@i...pw.edu.pl>

    Użytkownik Lukasz Komsta <l...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@a...pl...

> [...]
    > budynków sieć PLC nie chodzi. Oczywiście namierzyć się nie da, bo trzeba
    > by było mieć nakazy rewizji do wszystkich mieszkań...

    Albo odcinac po kolei i patrzec kiedy zniknie ... :)

  • 9. Data: 2002-05-16 15:44:44
    Od: "<szpila>" <s...@a...3w.com.pl>

  • 10. Data: 2002-05-16 16:51:52
    Od: "Michael Kozina" <m...@p...pl>

> [...]
    > Wiele gazet pisalo na temat PLC, wymieiajac ich oferte ale zadna znana mi
    > publikacja nie wyrazila sie pozytywnie o tej 'ofercie'....

    Gazety czytuje wiele osob, a Ci co nie czytuja to sciagaja z netu:-).
    Pytanie moje - czym tlumaczone sa te limity?

    pozdroovy,
    Mike