  • Data: 2002-05-17 11:26:59
    Temat: Re: PLC
    Od: Robert Homoncik <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz Komsta <l...@a...pl> napisał:

    > Ja też nie rozumiem idei zagłuszacza. Napisałem tylko, iż ztcw są osoby
    > projektujące takie urządzenie. Co do poziomu sygnału generowanego przez
    > zagłuszacz, to można by polemizować, trzeba by było znać protokół PLC i
    > "wstrzelić" się z czymś, co zdesynchronizuje transmisję. Wtedy
    > zagłuszacz siałby minimalnie.

    O ile mnie pamięć nie myli to w PLC jest wykorzystywana
    mosulacja SS (Spread Spectrum), bądź jakaś jej pochodna
    a więc zakłócanie jakąś tam 'zagłuszarką' czy też wpływ
    zakłóceń impulsowych jest bardzo mocno ograniczony ...
    Robert
    _____
    _"They said it couldn't be done but he, poor fool, didn't_
    _know about it and went ahead and did"_
    -----
    Robert Homoncik s...@i...pl